וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות קבוצתי: סקנדל בלונדון, מדליית זהב לנבחרת סין

הסינים הגיעו לגמר הקבוצתי מרוכזים וקטפו זהב שני ברציפות, אבל השופטים ואוצ'ימורה גנבו את ההצגה בקרב על הכסף

ערוץ 1 - אולימפיאדה

תקציר התחרות באדיבות ערוץ 1
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

דרמה גדולה ליוותה הערב (שני) את התחרות הקבוצתית בהתעמלות מכשירים באולימפיאדת 2012 בלונדון. נבחרת סין אמנם זכתה במדליית זהב ללא כל עוררין, אבל המאבק האמיתי היה על שתי המדליות הנוספות ועורר סקנדל בתחרות שנחשבת לאחד מעמודי התווך של המשחקים אולימפיים.

לקראת הסיום הייתה מדורגת יפן במקום השני, בריטניה הייתה שלישית ואוקראינה רביעית. קוהיי אוצ'ימורה הגדול - בכיר המתעמלים בעולם - ניגש לתרגיל האחרון שלו בסוס הסמוכות כשהוא יודע שציון סולידי יבטיח לנבחרתו את המקום השני, אבל נחת לא טוב וקיבל ציון נמוך שהוריד את נבחרתו למקום הרביעי.

הבריטים חגגו מדליית כסף מפתיעה ביחד עם האלפים ביציעים, האוקראינים היו מאושרים מהארד, אבל היפנים החליטו להגיש ערעור. אחרי דקות ארוכות של התלבטויות ודיונים, השופטים והמשקיפים החליטו להעלות את הציון של אוצ'ימורה ויפן חזרה למקום השני.

בשורה התחתונה: מדליית כסף ליפן (271.952 נקודות), מדליית ארד לבריטניה (271.711 נקודות), ומקום רביעי בלבד לאוקראינה (271.526 נקודות). לנבחרת ההתעמלות של בריטניה זו הייתה הופעה ראשונה בגמר מזה 88 שנה ומדליה ראשונה מאז 1912.

בחזרה למנצחת הגדולה: נבחרת ההתעמלות של סין כאמור זכתה במדליית הזהב אחרי שחלק מהמתעמלים הסינים שאיכזבו במוקדמות לפני יומיים, הגיעו לנורת' גרינוויץ' ארינה כשהם מרוכזים וממוקדים. הסינים לא ירדו מ-44.899 נקודות בשום מכשיר, צברו 48.316 נקודות בקפיצות ועשו את המוטל עליהם כשהם מסיימים עם 275.997 נקודות. זוהי הזכייה השנייה ברציפות של נבחרת סין בזהב האולימפי, אחרי שהיא עשתה זאת גם לפני ארבע שנים בבייג'ינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully