וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "מקווה שתהיה מלחמה על דקות המשחק"

26.7.2012 / 18:31

נבחרת ישראל נחתה בוינה לטורניר הכנה בו תפגוש את אוסטריה, פורטוגל וגרמניה. אלפסי: "רוצים להשתפר בהתקפה"

נבחרת ישראל נחתה היום (חמישי) בווינה, אוסטריה בכדי להשתתף בטורניר ההכנה השני שלה לקראת מוקדמות אליפות אירופה.

בטורניר תשתתף הנבחרת המארחת, אותה תפגוש ישראל מחר בערב בשעה 20:45. ביום שבת תפגוש נבחרתו של אריק שיבק את נבחרת פורטוגל בשעה 16:00. המשחק אמור היה להתחיל בשעה 18:00, אך עקב כניסת ט' באב הועברה בקשה להקדים את המשחק. ביומו האחרון של הטורניר (ראשון) תפגוש ישראל את גרמניה. הטורניר ייערך בעיר הוברוורט (Oberwart) הנמצאת במרחק 30 דקות נסיעה מהמלון בו משתכנת הנבחרת.

עוזר מאמן, אריק אלפסי: "אנחנו נראים טוב משבוע לשבוע ואני חושב שאנחנו מתגבשים לנבחרת טובה. מקווה שאנחנו נעשה צעד נוסף בטורניר הזה, כי אני חושב שבטורניר הקודם עשינו התקדמות מאוד גדולה בכל מה שקשור לצד ההגנתי וכעת אני מקווה לשיפור גם בצד ההתקפי".

עוד התייחס אלפסי להצטרפותם של יותם הלפרין, ליאור אליהו ועומרי כספי לאימונים השבוע: "השחקנים שהגיעו השבוע נכנסו ללמוד את התרגילים והשיטה ואין ספק שהם שחקנים משמעותיים בסגל שלנו. אבל גם הם כמו שחקנים אחרים בסגל יצטרכו להילחם על דקות המשחק שלהם ואצל אריק אין הנחות ואין קיצורי דרך. אני מקווה שתהיה מלחמה על דקות המשחק".

על חלוקת הדקות בטורניר הנוכחי אמר: "כמובן שחלוקת הדקות תהיה שונה מהטורניר הקודם. קשה לתת ל-14 שחקנים לשחק ולחלק את זה בשווה. כמובן שנרצה גם לראות את השחקנים שלא שיחקו בטורניר הקודם ואת השילוב שלהם עם שחקנים שהם בסך הכול מכירים ומשחקים איתם במשך שנים בנבחרות וגם בקבוצות". לבסוף סיכם אלפסי: "אני מקווה שנעשה טורניר יפה וצעד קדימה מבחינת רמת המוכנות שלנו למוקדמות אליפות אירופה".

בשעה 21:00 (שעון ישראל) תערוך הנבחרת אימון לקראת המשחק מחר מול נבחרת אוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully