וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה: "מעולם לא היה ויכוח לגבי דני אלבס"

מאמן ברצלונה הגיב לאמירותיו של המגן הברזילאי. בהמבורג מאוכזבים מפציעתו של מסי, שיעדר מהמשחק בין הקבוצות

התקשורת הספרדית עסקה אתמול נרחבות בראיון שהעניק מגנה של ברצלונה דני אלבס, בו הודה כי נפגע מהיחס שקיבל מהקבוצה, עת ששמועות לגבי עזיבתו נפוצו לכל עבר. היום (שלישי) התפנה מאמנה החדש של הבלאוגרנה טיטו וילאנובה, ששוהה עם הקבוצה בהמבורג ומתכונן למשחק ידידות מול הקבוצה המקומית, להגיב לדבריו המתוקשרים של אלבס.

"מעולם לא היה ויכוח לגבי היכולת של דני. אם שואלים אותי, הוא המגן הימני הטוב בעולם בשנים האחרונות וזה נכון גם להיום", שיבח וילאנובה את הברזילאי בן ה-29.

ברצלונה, כאמור, שוהה בהמבורג, אולם בגרמניה התקשו לקבל את העובדה שהאטרקציה הגדולה בשורות ברצלונה, הלוא הוא לאו מסי, כלל לא הגיע עם הקטאלנים להמבורג. מסי נפגע קלות באימון הקבוצה בבירת קטאלוניה שלשום ובשל כך החליט הצוות המקצועי שלא יטוס עם הקבוצה.

במהלך המשחק יציינו בהמבורג 125 שנים להקמת מועדון הכדורגל המקומי וכל הכרטיסים למשחק נמכרו זמן רב מראש. המבורג אף איימה על ברצלונה כי לא תשלם לה 1.2 מיליון אירו שהובטחו לה בעבור השתתפותה במשחק באם מסי לא ייטול חלק במשחק.

טיטו וילאנובה נדרש גם לעניין היעדרותו של מסי. "אני מרגיש רע בשביל כל האנשים בהמבורג. חבל שהם לא יוכלו לראות את מסי בפעולה, אבל לצערנו לא רצינו להעמיד אותו בסיכון".

יושב ראש המבורג, קארל ירצ'וב התייחס אף הוא לסאגה סביב הארגנטינאי: "זו בשורה נוראה עבור האוהדים שלנו. מסי הוא השחקן שהכי עניין את האנשים, אבל אנחנו לא יכולים להכריח אותו לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully