וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אוברדוביץ' מועמד לאמן את נבחרת יוון

איגוד הכדורסל היווני מחפש שם גדול כמאמן לאחר הכישלון בטורניר הקדם-אולימפי. קציקאריס וינאקיס גם הם מועמדים

הכדורסל היווני מלקק את הפצעים לאחר ההדחה המכאיבה בטורניר הקדם אולימפי על ידי ניגריה המפתיעה (שהעפילה בסופו של דבר לראשונה בהיסטוריה למשחקים האולימפיים בכדורסל). בתקשורת היוונית עסקו היום (שני) בשאלת המאמן הבא של הנבחרת וטענו כי איגוד הכדורסל היווני מעוניין למנות שם גדול לתפקיד. הפרסומים באים על רקע האכזבה ממאמן הנבחרת הנוכחית איליאס זורוס, לו עדיין חוזה תקף.

על פי הפרסומים ביוון, המועמד המועדף על איגוד הכדורסל הוא לא אחר מאשר ז'ליקו אוברדוביץ', מי שעזב זה לא מכבר את ספסלה של פנאתינאיקוס לאחר 13 שנים בקבוצה. אוברדוביץ' נטמע היטב ביוון, אולם אפילו היוונים עצמם מפקפקים באפשרות שאכן יחתום, מאחר והמאמן הסרבי הכריז לאחרונה כי מעוניין לנוח בשנה הקרובה ולא לאמן. בנוסף, דרישותיו הכספיות של אוברדוביץ' לא אמורות לעמוד בקנה אחד עם יכולותיו הכספיות המוגבלות של האיגוד היווני, שעה שבמדינה שורר משבר כלכלי חריף.

מועמדים נוספים לתפקיד הם פוטיס קציקאריס, מאמנה המצליח של בילבאו הספרדית בשנתיים האחרונות ופנאיוטיס ינאקיס, מי שאימן את הנבחרת בשתי קדנציות עבר והוליך אותה לתקופה לזכייה ביורובאסקט 2005 ולמדליית כסף באליפות העולם ב-2006.

גם לגבי שניהם, סבורים ביוון, נמוכים הסיכויים כי ישמשו כמאמני הנבחרת בסופו של דבר, כל אחד מסיבותיו הוא- בעוד שינאקיס לא אימן מאז עזב את אולימפיאקוס ב-2010, קציקאריס עומד תחת מגבלה שמטילה הליגה הספרדית, האוסרת על מאמני הליגה לאמן נבחרות במקביל לעבודתם בקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully