וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "העונה שעברה היתה קשה, לא הבנתי את השיטה"

הישראלי שנמצא בלאס וגאס עם הקאבס: "כשאתה משחק 3 ימים ברצף, אין זמן ללמוד. אני רוצה שהעונה הבאה כבר תתחיל"

עומרי כספי שחקן קליבלנד קאבלירס. Mike Ehrmann, GettyImages
לא יכול לחכות שהעונה כבר תתחיל. כספי/GettyImages, Mike Ehrmann

בזמן שבקליבלנד עדיין מנסים לעכל את הפציעה המטופשת של קיירי אירווינג, שחבט בעמוד המרופד של הסל, שבר את ידו וייעדר כחודשיים, שאר שחקני הקאבס ממשיכים להתכונן לעונה הבאה. ולמרות שהוא אינו משתתף השנה במחנה הקיץ של קבוצתו, עומרי כספי טס ללאס וגאס שם עורכת קליבלנד את מחנה האימונים שלה, במטרה לעבוד על המשחק שלו. "אני פשוט רוצה להיות ליד החבר'ה", אמר כספי שערך תרגילים בנפרד מחבורת הרוקיס והשחקנים שנלחמים על חוזה במועדון.

"יש לנו כל כך הרבה חבר'ה חדשים כאן, ואני חושב שזה חשוב להראות מחויבות לקבוצה, לעבוד ולהשתפר. אני פשוט ממש שמח להיות כאן. נסעתי קצת הביתה, אבל עבדתי קשה, יומיים ביום, ניסיתי להבין יותר את השיטה, לעבוד על המשחק שלי". על הצטרפותו לנבחרת למוקדמות אליפות אירופה אמר הפורוורד הישראלי: "אני נוסע עוד שבוע בחזרה לישראל לנבחרת הלאומית כי יש לנו טורניר חשוב וגדול לפנינו".

כספי התייחס לטענות של האוהדים כמו גם של הפרשנים, שציפו ממנו ליותר בעונתו הראשונה במדי הקאבס, אך לא קיבלו את מבוקשם. "אני לא יכול לחכות שהעונה כבר תתחיל", אמר כספי, "העונה שעברה היתה לי קשה, ורק רציתי לחזור לקליבלנד לעבוד. למדתי עד כמה אני אוהב את המשחק ואני רוצה להחזיר למשחק את מה שהוא נותן לי". הישראלי ניסה להסביר מה היה שונה מתקופתו בסקרמנטו, ואמר: "היה לי קשה בעונה שעברה להבין את השיטות ההגנתיות של הקבוצה, וכשאתה משחק יום אחרי יום, או שלושה ימים ברצף (בגלל העונה המקוצרת) אתה רק רוצה לנוח כי אתה עייף, אז אין לך זמן ללמוד, אבל זה לא תירוץ".

שחקן קליבלנד קאבלירס, עומרי כספי. Amy Sancetta, AP
רוצה להראות את המחוייבות שלו למועדון. כספי/AP, Amy Sancetta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully