וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנהלת מו"מ מתקדם עם דורון פרקינס

15.7.2012 / 17:32

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הגארד בדרכו חזרה למדים הצהובים. כרגע קיימים פערים בין הצדדים של כ-300 אלף דולר

לאחר שמורן רוט סיכם אתמול במכבי תל אביב, לוואלה! ספורט נודע הערב (ראשון) כי גם דורון פרקינס נמצא בדרכו חזרה למדים הצהובים. הגארד, שנמצא בימים אלו בלאס וגאס מנהל משא ומתן מתקדם עם מכבי תל אביב, וכרגע עדיין קיימים פערים של כ-300 אלף דולר בין שני הצדדים, אך במכבי בטוחים שניתן לגשר על הפער, וכי השחקן מתאים מאוד לסגל. פרקינס תיכנן לקחת חלק בליגת הקיץ של ה-NBA, אך ביטל את השתתפותו, ייתכן שבעקבות המשא ומתן. בנוסף למכבי, מחזיק השחקן בהצעה כספית גבוהה מרוסיה.

פרקינס (29), הגיע לליגה הישראלית בעונת 2008/9 כשהצטרף למכבי חיפה והציג שם יכולת נהדרת. בתום אותה עונה חתם במכבי תל אביב כדי לשמש יריב לגל מקל על עמדת הרכז. פרקינס נקלט בצורה מושלמת במכבי תל אביב והציג יכולת מצוינת, בעיקר בעונה השנייה שלו. במרץ 2011 נפצע הרכז במשחק השלישי בסדרה מול קאחה לבוראל וסבל מקרע של שתי רצועות וקרע במיניסקוס, מה שגרם לו להיעדר מהמגרשים במשך קרוב לשנה. בפברואר 2012 הוא חזר למגרשים וחתם בקאנטו האיטלקית, במדיה רשם 11.1 נקודות, 6.2 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים ו-2.1 חטיפות בממוצע למשחק בליגה, ואיתה הודח בטופ 16 של היורוליג.

בתוך כך, ממשיכים במכבי תל אביב לנסות ולפתור את הבעיות בגזרתו של יותם הלפרין, בכדי להגיע גם עימו לסיכום. גורם במועדון אמר היום בנושא: "הפערים והבעיות במו"מ ייפתרו בסופו של דבר. אני מעריך שיותם יצטרף לקבוצה".

רוט סיכם במכבי תל אביב, מתיחות בין בלאט להנהלה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully