וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארצות הברית מתחילה להתחבר

המחליפים נראים מצוין, דוראנט לא מפסיק לצלוף, וגם שיתוף הפעולה עם לברון מעולם לא היה מרהיב יותר, כפי שתראו מיד

נבחרת ארצות הברית ממשיכה בהכנותיה ללונדון 2012. אמש (שבת) ערכו הכוכבים של מייק ששבסקי אימון מיוחד לעיני כ-3,000 חיילים ומשפחותיהם, אירוע שריגש מאוד את המאמן ששירת בצבא ארצות הברית בשנות השישים. "זה היה יום מיוחד", הודה ששבסקי, שדאג כי בסוף האימון מספר חיילים יעניקו לשחקניו דגל ארצות הברית קטן.

מאמן נבחרת ארצות הברית מייק ששבסקי לצד קובי בריאנט. AP
יום מרגש. ששבסקי וקובי בריאנט/AP

בלילה שבין שני ושלישי תערוך הנבחרת את משחק ההכנה השני שלה, הפעם מול ברזיל, ולאחריו תמריא למחנה אימון בן שלושה ימים באנגליה, שיסתיים עם משחק נגד נבחרת בריטניה ב-19 ביולי. לאחר מכן יגיעו ההכנות של נבחרת החלומות החדשה לשיאן, עם מחנה אימון בספרד ומשחקים מול הנבחרת המקומית וארגנטינה, מספר ימים לפני פתיחת הטורניר האולימפי. המשחק הראשון של ארצות הברית באליפות יהיה ב-29 לחודש, מול צרפת.

שחקני נבחרת ארצות הברית כרמלו אנתוני, לברון ג'יימס. AP
הרבה אהבה בין השניים הללו. לברון וכרמלו/AP

באימון אמש תרגל ששבסקי חמישיה שכללה את כריס פול, קובי בריאנט, לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני וטייסון צ'נדלר, אולם גם קווין דוראנט תורגל לסירוגין בחמישיה הראשונה, שהתמודדה נגד השישייה הנותרת: דרון וויליאמס, ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן, אנדרה איגודאלה, קווין לאב ואנתוני דייויס. חמישיית המחליפים שיחקה היטב, וסיימה בשוויון 20:20 מול החמישיה הראשונה במהלך משחקון פנימי שארך שמונה דקות. המשחקון הלך להארכה בת שתי דקות, ובסיומה ניצחה החמישיה הראשונה במדים הלבנים 23:26.

והיה גם מהלך אחד שהדגים עד כמה שיתוף הפעולה בין לברון ודוראנט יכול להיות מיוחד. הנה הוא:

על פי דיווחים של עיתונאים שצפו באימון, ששבסקי דאג שהגארדים שלו יתרגלו לשמור על שחקנים גבוהים מהם, וביקש מהארדן לשמור על דוראנט, מווסטברוק על בריאנט, ומאנתוני על לאב. במחנה האמריקאי מרוצים מכושר הקליעה בו מצוי כוכב מינסוטה, כמו גם מזה של דוראנט, שלא מפסיק לצלוף מחוץ לקשת ונהנה מהעובדה שקו השלוש האירופאי קרוב יותר מזה האמריקאי.

שחקן נבחרת ארצות הברית קווין לאב. AP
בכושר קליעה טוב מאוד. לאב/AP

צפו בקטעים נבחרים, איטיים ויפים במיוחד, מהניצחון של נבחרת ארצות הברית על הרפובליקה הדומיניקנית, שערך אתר NBA.COM:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully