וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו סילבה חתם בפריס סן ז'רמן לחמש שנים

אחרי מו"מ ארוך, הודיעה סגנית אלופת צרפת על החתמתו של בלם מילאן בן ה-27. אנצ'לוטי: "אחד הבלמים הטובים בעולם"

אחרי אינספור שמועות, דיווחים, הכחשות וחזרה למסלול הנכון במו"מ, היום (שבת) זה הפך לרשמי: טיאגו סילבה חתם בפריס סן ז'רמן לחמש עונות, כך הודיע המועדון באתר הרשמי שלו. החדשות הללו מגיעות כמובן לאחר שביום חמישי האחרון הודיע בעלי מילאן סילביו ברלוסקוני כי הגיע לסיכום עם סגנית אלופת צרפת על מכירתם של סילבה וזלאטן איברהימוביץ', לגביו עדיין לא יצאה הודעה רשמית.

מאמן פריס סן ז'רמן קרלו אנצ'לוטי נשמע נרגש מההחתמה ואמר: "אני שמח מאוד עם הגעתו של טיאגו סילבה. הוא שחקן פנטסטי. כולם יודעים שהוא אחד הבלמים הטובים בעולם. עכשיו יש לנו את סילבה ואלכס במרכז ההגנה והם שני בלמים מצוינים. לא אשכח כמובן גם את הבלמים המצוינים שעובדים קשה בקבוצה. אני מכיר את טיאגו מצוין כי אימנתי אותו בעבר במילאן. אני חושב שההחתמה של טיאגו תוכל לשפר מאוד את היכולת ההגנתית של הקבוצה כי הוא אחד הבלמים הטובים בעולם. המועדון עשה עבודה מצוינת עם ההחמתה של שחקן כל כך חשוב".

יחד עם זאת, עסקת העברתו של זלאטן איברהימוביץ' עדיין לא סוכמה, כשלפי הדיווחים האחרונים החלוץ השבדי דורש כ-14 מיליון יורו לעונה. הסוכן שלו הכחיש ביום שבת שהחלוץ הגיע לפריס כדי לעבור בדיקות רפואיות במועדון ואמר שהשיחות בין הצדדים עדיין מתנהלות. "הוא לא נמצא בפריס כדי לעבור בדיקות רפואיות", אמר מינו ראיולה, "נמשיך לעבוד ונכנס מסיבת עיתונאים כשהכל יהיה רשמי".

כזכור, רק ביום שישי הכחיש סוכנו של הבלם כי הוא סגור בפריס סן ז'רמן, אבל מסתבר שמאז הצליחו הצדדים להגיע לסיכום. "טיאגו סילבה, בן 27, הברזילאי הבינלאומי, חתם היום בפריס סן ז'רמן לחמש עונות", הודיע פ.ס.ז' בהודעה הרשמית שלה.

על פי הדיווחים, סילבה נמכר לקבוצה מבירת צרפת תמורת כ-42 מיליון יורו והוא ירוויח כ-7.5 מיליון יורו לשנה, כולל מיליון וחצי מבונוסים. בכך, הוא יהפוך לבלם השני הכי יקר בעולם אחרי ריו פרדיננד ממנצ'סטר יונייטד. סילבה הפך לרכש המשמעותי השני של פריס סן ז'רמן בקיץ אחרי אסקיאל לאבצי, שנרכש מנאפולי.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

10 ההעברות הגדולות מאיטליה

10. מריו באלוטלי - מאינטר למנצ'סטר סיטי - 28 מיליון יורו

9. אסקיאל לאבצי - מנאפולי לפריס סן ז'רמן - 31 מיליון יורו

8. חאבייר פאסטורה - מפאלרמו לפריס סן ז'רמן - 42 מיליון יורו

7. טיאגו סילבה - ממילאן לפריס סן ז'רמן - 42 מיליון יורו

6. חואן ורון - מלאציו למנצ'סטר יונייטד - 42.6 מיליון יורו

5. רונאלדו - מאינטר לריאל מדריד - 45 מיליון יורו

4. אנדריי שבצ'נקו - ממילאן לצ'לסי - 46 מיליון יורו

3. קאקה - ממילאן לריאל מדריד - 65 מיליון יורו

2. זלאטן איברהימוביץ' - מאינטר לברצלונה - 69.5 מיליון יורו

1. זינאדין זידאן - מיובנטוס לריאל מדריד - 73.5 מיליון יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully