וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רוט סיכם לשלוש שנים, החל מו"מ עם פרקינס

14.7.2012 / 19:05

הגארד המצוין של הפועל חולון סגר את התנאים ואמור לחתום בקרוב. שחקן קאנטו בעונה החולפת עשוי לחזור להיכל נוקיה

מכבי תל אביב אמנם מאבדת שחקנים בפגרה הנוכחית בקצב לו היא אינה רגילה, אבל הצהובים דואגים להמשיך ולבנות את הסגל שלהם לעונה הבאה. היום (שבת) סיכמה מכבי תל אביב עם הגארד הישראלי מורן רוט, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט. הסעיפים הלא סגורים כמו אורך החוזה נסגרו והשחקן יחתום על חוזה לשלוש השנים הקרובות. כמו כן, לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים החלו במשא ומתן עם דורון פרקינס, שעשוי לחזור למועדון אחרי שעזב אותו במהלך העונה החולפת. ראשי מכבי תל אביב אמורים להיפגש עימו השבוע בלאס וגאס ולקדם את עניין המגעים עימו.

מורן רוט סיכם לשלוש שנים

במכבי תל אביב הודיעו היום: "מכבי תל אביב ומורן רוט הגיעו לסיכום לגבי השתתפותו של השחקן בשלוש העונות הקרובות בקבוצה. בין רוט ומכבי קיימות הבנות שונות, אך למען הסר ספק מובהר בזאת כי לדיון עם יוגב אוחיון או כל שחקן אחר לא תהיה השפעה על הצטרפותו של מורן רוט למכבי. מכבי אישרה לחולון כי תשלם לה את עלות השחרור של רוט".

יש לציין כי ישנה הערכה רבה במועדון הצהובים לרוט, אולם מסתבר כי החתמתו רק מגבירה את המתיחות השוררת ממילא בין דיוויד בלאט וההנהלה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בלאט הביע את דעתו וחוסר שביעות רצונו מההחתמה, כשאמר מספר פעמים בראיון כי "מורן רוט לא בעדיפות הראשונה מבחינת הצוות המקצועי", כשהוא אף הדגיש אתמול כי "רוט אינו בעדיפות מבחינת ההשקפה של הצוות המקצועי". עוד נודע כי בלאט, השוהה כעת ברוסיה ועסוק עם נבחרתו בהכנות לאולימפיאדה, העביר מסר זועם לחלק מאנשי מכבי על ההחלטה להחתים את רוט.

רוט (29, 1.83 מ') הוא אחד מסיפורי הסינדרלה הגדולים של הכדורסל הישראלי בשנים האחרונות, לאחר שהחל את הקריירה בהפועל בארי, ומשם עבר במכבי אשדוד, אליצור רמלה, רמת השרון, מכבי ראשון לציון, גליל עליון, עירוני רמת גן, הפועל ירושלים ועירוני אשקלון. בארון של רוט נמצאת כמובן אותה אליפות היסטורית עם חולון ב-2008, כאשר העונה הוא העמיד ממוצעים מרשימים של 12 נקודות ו-8.1 אסיסטים למשחק.

רוט נפרד בפייסבוק מאוהדי הפועל חולון : ''לאוהדי חולון המדהימים, השנים בהן שיחקתי במועדון היו השנים היפות בחיי. למדתי המון על אהבה אמיתית ללא גבולות. אולם הפחים הוא הבית שלי ולעולם תישארו בליבי. זהו יום שמח ועצוב עבורי גם יחד. שלכם תמיד באהבה גדולה".

פרקינס בדרך חזרה להיכל

כאמור גם פרקינס עשוי להצטרף. בשבועיים האחרונים החל משא ומתן מואץ בין הצדדים. נכון לעכשיו קיימים פערים כספיים בין הצדדים, ואם יימצא פיתרון, ראשי הקבוצה יחתימו את השחקן.

פרקינס, שחגג את יום הולדתו ה-29 במרץ השנה, עזב את ארצות הברית בשנת 2005 לאחר שלא הצליח להגיע ל-NBA. את עונת 2005/6 העביר בטויוטה אלבארק היפנית. שנה לאחר מכן, עבר לאירופה ונקלט באולדנבורג הגרמנית, גם שם שיחק עונה אחת בלבד עד שעבר לברי הבלגית. בעונת 2008/9 הצטרף למכבי חיפה והציג שם יכולת נהדרת. בתום אותה עונה חתם במכבי תל אביב כדי לשמש יריב לגל מקל על עמדת הרכז. פרקינס נקלט בצורה מושלמת במכבי תל אביב והציג יכולת מצוינת, בעיקר בעונה השנייה שלו. במרץ 2011 נפצע הרכז במשחק השלישי בסדרה מול קאחה לבוראל וסבל מקרע של שתי רצועות וקרע במיניסקוס, מה שגרם לו להיעדר מהמגרשים במשך קרוב לשנה. בפברואר 2012 הוא חזר למגרשים וחתם בקאנטו האיטלקית, איתה הודח בטופ 16 של היורוליג.

הקיץ של הצהובים

כזכור, מכבי עברה הקיץ שינויים רבים. דייויד בלו הודיע על פרישה, לפחות זמנית, בעוד שריצ'רד הנדריקס וקית' לנגפורד נטשו לאולימפיה מילאנו. כעת נמצאים הצהובים במאבק מול הגארד יוגב אוחיון, שביקש באופן רשמי להשתחרר, לאחר שסיכם את תנאיו בלוקומוטיב קובאן הרוסית. השבוע גם אלכס טיוס ברח לצהובים וסיכם ככל הנראה בקאנטו האיטלקית.

בגזרת ההחתמות, רוט יהפוך לשחקן החמישי והישראלי השני שמצטרף. קודם לכן חתמו בקבוצה ריקי היקמן, גיורגי שרמדיני וניק קיינר מדלי, כמו גם סילבן לנדסברג, שיצטרף כישראלי אם לא יעבור ל-NBA. הגעתו של רוט עשויה להיות החותם הסופי על עזיבתו של אוחיון, לו הציבה הקבוצה דד ליין. גם מועמדותו של גל מקל עדיין לא ירדה מהפרק.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של מורן רוט

לידיעה על כך שמורן רוט על סף סיכום במכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully