וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה המשתכר התשיעי בליגה הבלגית

עיתון בלגי פרסם את רשימת 20 המשתכרים המובילים בליגה. החלוץ, שמרוויח 900 אלף יורו לעונה, במקום הראשון בגנק

אליניב ברדה נמצא במקום התשיעי ברשימת המשתכרים בליגה בבלגיה, כך עולה מנתונים שפרסם עיתון מקומי. לפי הפרסום, החלוץ הישראלי בן ה-30 משתכר 900 אלף יורו לעונה והוא השחקן עם החוזה הכבד ביותר בקבוצתו, יותר מחלוץ נבחרת בלגיה יילה ווסן שמרוויח 720 אלף יורו לעונה. כזכור, ברדה בינואר 2009 על חוזה ארוך טווח שיגיעו לסיומו בקיץ הבא.

את הרשימה מובילים שלושה שחקני אנדרלכט: מילאן יובאנוביץ' (1.6 מיליון יורו לעונה), דיומרסי מ'בוקאני (1.5) וסילביו פרוטו (1.3) ושמונה שחקנים נוספים של האלופה הבלגית נכנסו לרשימת 20 המשתכרים המובילים. בנוסף אליהם, הרשימה מורכבת מארבעה שחקנים של סטנדרד ליאז', שלושה של קאלב ברוז' וכאמור, שניים של גנק. עוד עולה מהרשימה כי שמונה שחקנים בליגה הבכירה מרוויחים מיליון יורו ומעלה ומיד אחריהם נמצא אליניב ברדה.

החלוץ הישראלי מתכונן בימים אלה עם קבוצתו לעונת 2012/13 בצל לא מעט שמועות כי הוא עשוי להימכר. ברדה נפצע במשחק האימון האחרון של הקבוצה וברכו התנפחה כאשר בקבוצה מחכים לצילום שיגלה את חומרת הפציעה. גנק תפגוש היום (רביעי) את אל שבאב למשחק אימון וביום ראשון תקיים משחק הכנה נוסף מול פ.ס.וו איינדהובן ובשלב זה ברדה בספק לשני המשחקים.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully