וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייתכן שגומא רואה את הכל מהצד, וצוחק מההצגה"

מקורב לגומא אגייאר חושש לגורלו ("הוא נטה להזיות, אולי קפץ מהסירה"), ומעריך: "אין סיכוי שהתאבד, אולי הוא נהנה מההצגה"

נמשך המאבק המשפטי על ההון של גומא אגייאר, שממשיך להיעדר. כזכור, אגייאר בן ה-35 נעדר כבר מספר שבועות, אחרי שהסירה שלו נשטפה אל החוף כשהיא ריקה. ההערכות דיברו על מתיחות פנים משפחתית, כשפרסומים טענו שאשתו ג'יימי דרשה ממנו גט שעה אחת לפני שיצא נסער להפלגה, במזג אוויר קשה. אך השבוע פורסמו צילומי וידאו חדשים שמציגים את הדברים בצורה אחרת.

ג'רי לוין, יוצר סרטים וחברו הקרוב של אגייאר, תיעד את גומא ותכנן לעשות עליו סרט תיעודי, שאמור היה בעיקר לדון בקשר שלו ליהדות ולישראל. אבל עכשיו הצילומים של לוין עשויים לקבל תפנית אחרת, כשהוא לטענתו מראה יחסים משפחתיים תקינים בינו לבין אשתו ולילדיו. בקטעי הווידאו הוא נראה הולך יד ביד עם אשתו, נראה רגוע ושליו, ומספר על אהבתו לשיט ולילדיו. כשנשאל על אהבתו לשיט בסירה, אמר אגייאר ש"אני מתקשה בכל מקום לנקות את הראש, אבל הסירה היא מקום טוב לנסות".

לוין מצדו מספר על אגייאר וטוען ש"הוא בחור נינוח מאוד, מצחיק, פתוח וכן". כמובן שאגייאר גם סבל מדיכאון ומבעיות נפשיות אחרות, והיה נתון ללחצים גדולים בעקבות מאבק משפטי מול דודו תומאס קפלן על מכירת העסק המשותף שלהם, אבל לוין בטוח שהוא לא התאבד.

"לא עולה בדעתי אפילו לשנייה שהוא התאבד", סבור לוין, "הוא היה לא צפוי, אבל עדיין הייתה לו אחריות, והוא לא היה נוטל את חייו בפתאומיות, בטח מבלי להשאיר מכתב". לדעת לוין, "ייתכן שהייתה טרגדיה בים, הכל אפשרי. הוא נטה להזיות במצביו הגרועים, כך שייתכן שהוא קפץ למים".

הערכה אחרת של לוין היא שאגייאר חי, והכל תוכנן מראש. "אולי מדובר בהצגה, שהוא צופה בה מהצד", הוא אומר, "לא אכפת לו אם אנשים חושבים שהוא מת או לא, והוא יושב באיזה מלון איפשהו ומסתכל על ההצגה. אני מצפה לטוב, אבל ככל שעובר הזמן, אנחנו מתכוננים לרע מכל".

כמו כן, לוין מוסיף שהמאבק בין אשתו של אגייאר, ג'יימי, לבין אמו אלן היא תוצאה של עורכי דין. "הרבה נשים היו עוזבות את אגייאר לפני הרבה זמן", הוא סבור, "היא הייתה נאמנה, היא קורבן של הסיטואציה. היא מנסה לעמוד בכל הלחצים, ובמקביל להמשיך להיות אמא לילדים. היא הייתה מהבודדות שהוא יכול היה לסמוך עליה".

ג'יימי ביקשה למכור את הנכסים המשותפים

יש לציין שדיווחים בארה"ב טענו שחודש לפני היעלמותו, אשתו ג'יימי םנתה לבית המשפט בבקשה לפתוח מחדש את הסכם טרום הנישואים שלה מול גומא, כשהיא מתארת את חייה כ"גיהינום על פני האדמה" בזמן שבעלה סובל כבר מספר חודשים מ"התקף מאניה".

בשבוע שעבר בית המשפט קיבל את הדרישה של אמו אלן למנות צד שלישי שיקבל שליטה על ההון של גומא, עליו נאבקות ג'יימי ואלן. ג'יימי כבר הגישה בקשה למכור נכסים שהיא וגומא החזיקו ביחד: את הבית (5 מיליון דולר) ואת היאכטה (2.1 מיליון דולר).

כזכור, תומאס קפלן, שנמצא במאבק משפטי מול אגייאר על חברת האנרגיה שלהם ששווה 2.5 מיליארד דולר, טען בשבוע שעבר גם הוא ש"היעלמותו של אגייאר קרתה בנסיבות חשודות" ורמז שהוא ביים את מותו.

אגייאר עדיין לא הוכרז כמת על ידי הרשויות בארה"ב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully