וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: צפו בברק מכה במשחק בין טקסס למינסוטה

9.7.2012 / 14:17

במהלך האינינג ה-4 ברק, מלווה ברעם אדיר, הכה סמוך לאצטדיון וגרם לשחקנים לברוח. דנארד ספאן: "חשבתי שישו מגיע"

טקסס ריינג'רס ומינסוטה טווינס קיוו לצאת לפגרת האולסטאר עם חיוך, כל אחת עם מטרותיה שלה. אלא שבמשחק ביניהן הלילה (בין ראשון לשני), שנעל את הסדרה והסתיים עם סינגל ניצחון של איאן קינסלר אחרי 13 אינינגים ארוכים, הבייסבול ממש לא היה במרכז.

במהלך האינינג הרביעי, בעוד הפיצ'ר הוותיק של טקסס רוי אוסוולט מתכונן לעוד הגשה שגרתית, ברק אדיר הכה באצטדיון בארלינגטון. התופס מייק נאפולי והחובט של הטווינס ריאן דומיט נסו על נפשם לכיון הספסלים, בעוד שג'וש ווילינגהאם ממינסוטה, שהיה על הבסיס הראשון, נפל על ברכיו מעוצמת רעש הרעם. המשחק הופסק מיד וחודש רק לאחר 46 דקות.

לאחר המשחק, ראשי הריינג'רס הודיעו כי הברק פגע מעט צפונית לאצטדיון ולא ממש בתוכו. כמו כן, לא דווח על נפגעים או נזק. "הלב שלי הפסיק כששמעתי את הרעם. אני שמח שאף אחד לא שמע אותי צווח כמו ילדה קטנה", צייץ בן רביר ההאוטפילדר של מינסוטה במהלך ההמתנה לחידוש המשחק.

דלמון יאנג מדטרויט הוסיף: "זה היה הרעש הכי חזק ששמעתי בחיים, אני אפילו לא יודע איך להסביר את זה. זה היה מטורף, להיות שם על המגרש. היה מעניין לראות את התגובה של כולם לאירוע, ראינו את ההילוך החוזר איזה 40 פעם". ודנארד ספאן הוסיף ציוץ: "חשבתי שישו מגיע".

פיטסבורג והיאנקיז יצאו לפגרה עם עוד ניצחון

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully