וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ורדן פארמר קרוב להצטרפות לאפס איסטנבול

הגארד האמריקאי-יהודי, ששיחק במכבי ת"א בתחילת העונה שעברה, צפוי לחתום לשנתיים תמורת 2.5 מיליון דולר לעונה

האם ג'ורדן פארמר בדרך חזרה לאירופה? הגארד האמריקאי היהודי, ששיחק כזכור בתחילת העונה הקודמת במכבי תל אביב עד שהסתיימה השביתה ב-NBA, עשוי לשוב לאזור בעונה הבאה ולנחות באפס איסטנבול הטורקית, כך פירסם היום (שבת) אתר הכדורסל ספורטאנדו.

פארמר צפוי לעבור בימים הקרובים מברוקלין נטס לאטלנטה, כחלק מעסקת העברתו לניו יורק של ג'ו ג'ונסון. מיד לאחר מכן, ההוקס יחתכו אותו והוא יהפוך לשחקן חופשי ביום רביעי הקרוב. על פי הדיווח, פארמר נמצא בשיחות מתקדמות עם הקבוצה הטורקית. פארמר אמור להרוויח סכום ענק של 2.5 מיליון דולר לעונה ולחתום על חוזה לשנתיים, עם אופציה לשנה נוספת. כרגע נותרו מספר נושאים בחוזה לגביהם הצדדים טרם הגיעו לעמק השווה.

גם פנרבחצ'ה רודפת אחרי השחקן, אך הוא צפוי לחתום באפס, שהחזירה מה-NBA לפני ימים ספורים גם את סמיח ארדן הטורקי. אמש הוגרלה אפס לבית ג' של היורוליג לעונה הקרובה, עם אלופת אירופה אולימפיאקוס, קאחה לבוראל, ז'לגיריס קובנה, אולימפיה מילאנו וצדביטה, כך שהיא זקוקה לכל חיזוק אפשרי.

בעונה שעברה, בשבעה משחקי יורוליג, רשם פארמר 14.1 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק, כשיותר מכל זכור לו משחק נהדר בו הוביל את הצהובים לניצחון על ריאל מדריד.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully