וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטורניר הקדם אולימפי: רוסיה וליטא העפילו לחצי הגמר

הנבחרת של דיוויד בלאט גברה 65:80 על אנגולה בדרך למפגש מסקרן עם ניגריה. בחצי השני: ליטא - הרפבוליקה הדומיניקנית

הטורניר הקדם אולימפי בכדורסל ממשיך לצבור תאוצה ומתקרב לרגעי ההכרעה שלו. הערב (שישי), רוסיה של המאמן הישראלי דיוויד בלאט, עלתה לחצי גמר הטורניר עם ניצחון קל 65:80 על אנגולה והיא למעשה רחוקה ניצחון אחד מזכייה באחד משלושת הכרטיסים לאולימפיאדת לונדון 2012.

הפתיחה הייתה צמודה והרבע הראשון הסתיים בארבע הפרש בלבד לרוסים, אבל ברבע הבא פערי הרמות כבר בלטו ולמחצית ירדו הרוסים ביתרון 26:43, מה שהפך את המשך המשחק לנינוח עבורם. ויטלי פרידזון בלט עם 18 נקודות, סשה קהון הוסיף 17 ואנדריי קירילנקו תרם 14.

מי שכבר לא תהיה באולימפיאדה היא יוון, שספגה הפסד סנסציוני מול ניגריה, 80:79. שתי קליעות עונשין מדויקות של אדה דגונדורו, שלוש שניות לסיום, סידרו את הניצחון לנבחרת מאפריקה, כשבשניית הסיום ניסיון אחרון של ואסיליס ספאנוליס נחסם על ידי דריק אובסוהן. למחצית ירדה יוון ביתרון 12 נקודות (30:42), אבל היא קלעה רק 14 נקודות ברבע השלישי ואיפשרה לסופר איגלס לחזור למשחק. אייק דיוגו הוביל עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים. ספאנוליס סיים עם 25, שלא הועילו ליוונים ההמומים. יאניס בורוסיס הוסיף 18.

אם כן, רוסיה תפגוש את ניגריה, ובחצי הגמר השני ישחקו הרפובליקה הדומיניקנית נגד ליטא החזקה. הרפובליקה הדומיניקנית התגברה על מקדוניה ברבע הגמר 76:86 כשמי שכיכב במשחק הזה פרנסיסקו גרסיה שלהט עם 28 נקודות בעוד בצד המקדוני היה זה בו מקאלב (35 נקודות), שלא הצליח להביא ניצחון למדינתו.

במשחק המקביל, ליטא גברה על פורטו ריקו 72:76, כאשר לינאס קלייזה ומנטאס קלנייטיס סיפקו 14 נקודות כל אחד, כששרונאס יאסיקביצ'יוס הוסיף 11 לליטאים. בצד המפסיד, אלכס גאלינדו הוליך את קלעי פורטו ריקו עם 17. על פי שיטת התחרות, ארבע העולות יתמודדו בחצי הגמר, שם שתי המנצחות יעפילו לאולימפיאדה, בעוד שתי המפסידות יתמודדו למשחק על הכרטיס השלישי והאחרון מהטורניר.

כדורסל בוואלה! ספורט

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully