וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.7

מתכוננים לעונת 2012/13: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* דייגו פורלאן, שנפרד מאינטר למרות חוזה עד 2013, עובר לאינטרנסיונל הברזילאית, ואמור להרוויח כ-200 אלף יורו בחודש עד 2015.

* חאבי וראס, שוערה בן ה-29 של סביליה, נפרד מהקבוצה בעקבות החתמתו של דייגו לופס והושאל עד סוף העונה לעולה החדשה סלטה ויגו. גם הבלם אלכסיס הושאל שוב לחטאפה, בשורותיה סיים את העונה שעברה.

* החלוץ הרוסי פאבל פוגרבניאק קיבל רשיון עבודה ובכך העברתו לרדינג, העולה החדשה לפרמיירליג, הפכה רשמית. פוגרבניאק חתם לארבע שנים בקבוצה, שתהיה השנייה שלו באנגליה אחרי התקופה הקצרה בפולהאם מאז ינואר האחרון.

* אסטון וילה החתימה את המגן הימני של שפילד יונייטד, מתיו לוסון בן ה-23.

* אמיליאנו ארמנטרוס, הקשר הארגנטינאי ששוחרר מסביליה והיה מועמד למכבי חיפה, חתם לשלוש שנים בשורות אוסאסונה, שאף הציבה בחוזהו סעיף שחרור של 5 מיליון יורו.

* דויד בראל, 29, אחד השחקנים הבכירים של ספורטינג חיחון בשנים האחרונות, עזב את ספרד וחתם לשלוש שנים בשורות אורדוספור הטורקית, אותה יאמן הקטור קופר.

* פיליפה לואיס, המגן השמאלי המצוין של אתלטיקו מדריד, האריך את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות מעבר למועד ההתחלתי, עד 2017. "זו הייתה העונה הטובה בקריירה שלי, אני משח להמשיך", אמר.

* סבסטיאן אבראו, החלוץ האורוגוואי הכריזמטי שהבליח לתקופה קצרה גם בבית"ר ירושלים, נפרד מבוטאפוגו וחתם לשנה וחצי בשורות פיגיירנסה, גם היא מברזיל. זוהי הקבוצה ה-18 (!) בקריירה של 'אל לוקו' אבראו, שחובר שם לאיגנסיו קאנוטו, אקס מכבי חיפה.

* החלוץ הגנאי אסמואה גיאן (26) נרכש על ידי אל-עיין מאיחוד האמירויות, הקבוצה בה שיחק כמושאל מסנדרלנד החל מחודש ספטמבר.

* ג'וניור דיאס, המגן הקוסטה ריקני של ויסלה קרקוב, חתם לשלוש שנים במיינץ הגרמנית.

* אוסקר אהומאדה, קשר ריבר פלייט לשעבר ששיחק ברוסטוב הרוסית, חזר לארגנטינה וחתם בשורות אול בויס.

* לברקוזן הודיעה רשמית כי היא החתימה את חלוצה בן ה-23 של אוניברסידד דה צ'ילה, ג'וניור פרננדס.

* ווין ברידג' עבר בהשאלה לעונה ממנצ'סטר סיטי לברייטון, מליגת המשנה באנגליה.

שמועות

* עיתון 'דיילי מירור' מדווח הבוקר כי יובנטוס הפכה למועמדת המובילה לקלוט את רובין ואן פרסי, שכזכור הודיע על כוונתו לעזוב את ארסנל. יובה חזרה עם הצעה חדשה ומוכנה לשלם לחלוץ ההולנדי שכר שבועי בסך של 180 אלף ליש"ט.

* ב'דיילי מייל' מפרסמים כי ארסנל עוקבת אחר רוברט לבנדובסקי וסטבן יובטיץ', כמחליפים אפשריים לכוכב ההולנדי.

* אפקט הדומינו? 'הסאן' מפרסם כי תיאו וולקוט שבור מהחלטת ואן פרסי ושוקל גם הוא לעזוב את ארסנל.

* מאמן באיירן מינכן יופ היינקס הבהיר כי המועדון לא ישלם 40 מיליון יורו על חאבי מרטינז, הסכום אותו דורשת אתלטיק בילבאו.

* אחרי דיווחים בקרואטיה כי עסקת העברתו של לוקה מודריץ' לריאל מדריד סוכמה, הודיעו באנגליה כי המשא ומתן נתקעוהקשר עשוי להמשיך בטוטנהאם, שדרשה תמורתו 35 מיליון ליש"ט. כרגע ריאל לא מוכנה לשלם את הסכום.

* טוטנהאם, שמוכנה להקשיב גם להצעות על רפאל ואן דר וארט המועמד לעזוב, מנסה לצרף את לסאנה דיארה בן ה-27 מריאל מדריד.

* באיטליה מדווחים כי אינטר, שצירפה השבוע את השוער סמיר הנדנוביץ' (11 מיליון יורו מאודינזה) והבלם מתיאס סילבסטרה (השאלה מפאלרמו) קרובה להחתים את פאוליניו, קשרה המוכשר של קורינתיאנס ונבחרת ברזיל. על פי הידיעות, אינטר צפויה לשלם כ-7 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-23.

* אדריאנו גליאני, סגן נשיא מילאן, הכחיש את השמועות לפיהן ז'וליו סזאר בדרך לחצות את הכביש מאינטר: "אני מעריץ אותו, אבל אנחנו לא צריכים שוערים נוספים".

* על פי 'מארקה', דני קרבחאל מקבוצת המילואים של ריאל מדריד נמצא בדרכו ללברקוזן, שעשויה לשלם תמורתו כ-6 מיליון יורו. בעקבות העזיבה של המגן הימני והיעדר התחרות לאלברו ארבלואה, הבלאנקוס מחפשים מגן ימני נוסף ובין המועמדים נמצאים מייקון, לוקאש פישצ'ק, ברניסלב איבנוביץ' ומריו פרננדס.

* איבן פיריס, המגן הימני של סאו פאולו ונבחרת פרגוואי, נמצא בדרכו לסביליה, כך על פי סוכנו של השחקן. גם במועדון האנדלוסי הבהירו כי החתימה קרובה, ונראה כי המגן בן ה-23 יצטרף לליגה הספרדית.

* קשר סלטיק קי סונג יונג הכחיש כי הוא יעבור לק.פ.ר בשבוע הבא.

* הבלם האנגלי ג'ונתן וודגייט, ששוחרר מסטוק סיטי, קרוב לחתימה במידלסבורו, במדיה שיחק גם ב-2008.

* בלם קורינתיאס לאנדרו קסטאן הודיע כי הוא מצטרף לארבע שנים ברומא. סכום המכירה יעמוד על חמישה מיליון יורו.

כל ההעברות והשמועות - יום אחרי יום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully