וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחנה הבאה של גווארדיולה: נבחרת רוסיה?

6.7.2012 / 2:30

על פי דיווחים בתקשורת הרוסית, מאמן ברצלונה לשעבר צפוי להגיע למוסקבה, לאחר שהמגעים עם ההתאחדות המקומית החלו להתקדם. קאפלו עדיין מועמד, גם גזאייב

עיתון הספורט הרוסי המוביל ספורט-אקספרס מדווח הבוקר כי לפי מקורותיו צפוי פפ גוארדיולה לנחות היום במוסקבה על מנת לדון באפשרות להתמנות למאמן נבחרת רוסיה. לפי העיתון, נשיא ההתאחדות לשעבר סרגיי פורסנקו, שהתפטר בעקבות הכשלון ביורו-2012, חתם עוד לפני הטורניר על טיוטת חוזה עם מאמן שזהותו אינה ידועה. לידיעה אין בשלב זה אימות במקורות נוספים. כפי שדיווחנו כאן בשבוע שעבר, גם פאביו קאפלו מעוניין מאוד לאמן את הנבחרת הרוסית.

סגן הנשיא סרגיי קאפקוב, המקורב מאוד לרומן אברמוביץ', מצוטט באומרו: "קיים מידע לפיו ההנהלה הקודמת כבר מצאה מועמד והסדירה מקורות מימון. ככל הנראה מדובר במאמן זר, אך לא בקאפלו. מצד שני, מדברים שגם קאפלו הגיע. יש כאן הרבה דברים שעדיין לא הצלחתי לפענח". אמירות מסוג זה מדגישות את הבעיה הגדולה בפניה ניצבים המועמדים לתפקיד המאמן. הבלגן הניהולי בהתאחדות, לאחר עזיבתו של פורסנקו, לא מאפשר לנהל משא ומתן עם גורם מוסמך ומוסכם. עם זאת, ככל הנראה ייאלצו הרוסים למנות מאמן לפני בחירת נשיא חדש להתאחדות.

בנוסף לגווארדיולה ולקאפלו, מוזכרים כמועמדים גם מאמנים מקומיים - ואלרי גזאייב, אלכסנדר בורודיוק, ניקולאי פיסארב ויורי קרסנוז'אן. רוסיה תקיים משחק ידידות מול חוף השנהב ב-15 באוגוסט, לפני שתחל את משחקיה במוקדמות המונדיאל. ב-7 בספטמבר יארחו הרוסים את צפון אירלנד, וב-11 בספטמבר יתמודדו עם ישראל ברמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully