וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: ועדה מיוחדת בהתאחדות תבחן את עסקת רמון

העברת הקבוצה מטביב לרמון תיבדק על ידי ההתאחדות, בקרת התקציבים כבר העלתה שאלות. התוכניות המקצועיות מעוכבות

ההתאחדות לכדורגל תכנס ביום ראשון הקרוב ועדה מיוחדת שתחליט האם לאשר את העברת הפועל תל אביב לידי קבוצת הרכישה של חיים רמון ומשה תאומים מידי אלי טביב.

כזכור, אתמול ערכה קבוצת הרכש מסיבת עיתונאים חגיגית שבה הצהיר רמון כי טביב מחוץ לקבוצה. הבעיה היא שהצהרה זו נעשתה ללא תיאום עם ההתאחדות, ורק על פי הסכם בין טביב לרמון. כאמור, ביום ראשון אמורה להתכנס ועדה שתחליט האם לאשר בינתיים את העברת זכויות הניהול לקבוצת רמון.

חשוב לציין שכרגע אין כמעט הבדל בין ההסכם שנחתם אתמול בין הצדדים לבין ההסכם בעל פה שהיה לטביב עם עו"ד יואב מוזר, פרט לעובדה שרמון התחייב למצוא אנשי עסקים שישלמו כ-12 מיליון שקל בשנה הקרובה לטביב. ההסכם עם מוזר, לעומת זאת, דיבר על העמדת הקבוצה למכרז. כלומר, ההסכם בשלב זה מדבר לא על העברת בעלות, אלא העברת זכויות הניהול כשטביב עדיין יישאר כבעלים. במסגרת ההסכם, כל סכום שיועבר לטביב יקטין את אחוזי השליטה שלו בקבוצה.

בנוסף, בקרת התקציבים כבר הצהירה אתמול שלא תאשר הסכם המתבסס על הוצאת כספים מקופת המועדון, ולכן יש סיכויים לא קטנים שהמהלך של רמון כלל לא יאושר.

הנפגעת הראשית מכל הסחבת הזו היא ללא ספק הקבוצה. כרגע בקבוצת רמון לא מדברים עדיין על תוכניות מקצועיות או העמדת תקציב עד אשר ההתאחדות לא תאשר את ההעברה. המשמעות היא שאפילו מחנה האימונים, שאמור להתקיים באוסטריה, ממשיך לחכות לאישורו הסופי. בהיעדר הנהלה למועדון, אין גורם שיאשר זאת.

בושינסקי: לחקור את העברת הפועל ת"א לרמון

גם אביב בושינסקי, חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל, דרש היום (חמישי) מההתאחדות לחקור את העברת הפועל תל אביב לחיים רמון.

על פי בושינסקי, "הצהרה זו בוצעה מבלי שהתמלאו התנאים לכך בתקנון ההתאחדות. לאור זאת, אבקש לדעת מה בכוונת ההתאחדות לעשות בעניין... בד בבד עם אמירתו של רמון שהוא הבעלים החדש, פורסם שמר טביב ממשיך להיות הבעלים של המועדון. אבקש לדעת האם התקנון מאפשר מצב לפיו הבעלים הרשום והנושא באחריות הכספית אינו משמש בפועל בעלים של הקבוצה.

"בנוסף, אבקש לדעת מי אחראי מהיום לתקציב התפעולי השוטף של הקבוצה, בלי קשר לעסקאות הפנימיות בין טביב לרמון... כמי שחבר בהנהלת ההתאחדות ובמזכירות ההתאחדות, אני חושש, לאור העובדה שמר רמון סירב בתוקף לחשוף את מקורותיו התקציביים, אם בכלל קיימים כאלה, שנגיע למצב לא תקין בכדורגל הישראלי... על פי התקדים שיצר מר רמון, כל אדם יכול לקום בבוקר ולהצהיר שהוא בעלים של קבוצת כדורגל, וזאת מבלי שיש בידיו את האמצעים לעשות כן ומבלי שההתאחדות תידרש בכלל לתת מענה להצהרות אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully