וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנבאואר: "הדיבורים על 'קללת איטליה' שיתקו אותנו"

גרמניה מלקקת את פצעי ההפסד, פרנץ בקנבאואר סבור: "נתנו לאיטליה יותר מדי כבוד". פרשנים נגד יואכים לב: "גול עצמי שלו"

בגרמניה קמו הבוקר (שישי) לעוד יום של אכזבה, עם הכרה נוספת במעמדם החדש: הנבחרת שהייתה הכי ווינרית בעולם הכדורגל, ממשיכה להפסיד ברגע האמת. זה כבר הפך למסורת עבור גרמניה: הפסד בחצי הגמר במונדיאל 2006, הפסד בגמר ב-2008, הפסד בחצי הגמר ב-2010, והפעם הפסד בחצי הגמר ב-2012 . גרמניה הפסידה אתמול 2:1 לאיטליה, והיא כבר 16 שנה ללא תואר חשוב, כשהפעם האחרונה הייתה ב-1996, כשזכתה באליפות אירופה.

פרנץ בקנבאואר כתב בטור פרשנות ב"בילד" ש"זה כואב, זה עצוב, הייתי בטח שאחרי 16 שנה אנחנו כבר מוכנים לתואר נוסף. אבל נתנו יותר מדי כבוד לאיטלקים. נראה היה שהדיבורים על 'קללת איטליה' שיתקו את השחקנים שלנו. אני לא רוצה להתייחס לשינויים בהרכב שעשה יוגי לב, במיוחד כשהכניס את מרקו רויס ותיקן את ההחלטה הראשונה שלו. אבל אסור לנו לשכוח: חצי גמר זה לא כזה כישלון. מדינות אחרות כמו אנגליה, צרפת והולנד היו רוצות מאוד לרשום את ההישג הזה".

טורסטן פינק, מאמן המבורג, האשים את ההגנה כשאמר ש"זה פשוט מדהים הדרך שבה באלוטלי היה חופשי ברחבה", בעוד ברנרד דיץ, כוכב הנבחרת הגרמנית שזכתה באליפות אירופה ב-1980, האשים את המאמן: "שיחקנו טוב עם ההרכב שהיה, למה הוא עשה את כל השינויים? זה היה גול עצמי של לב, זה הרתיח אותי. הנבחרת הזאת איבדה את ההנהגה שלה".

כוכב העבר אנדראס ברמה ציין ש"הבעיה הייתה שלא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו בפתיחה. גם עם יתרון 0:11 בקרנות אי אפשר לעשות כלום. האיטלקים שלטו לחלוטין במרכז השדה, היתרון שלהם היה ברור". לותר מתיאוס ציין ש"לאיטליה יש סגנון משחק הרבה יותר שקול ובוגר, הם היו פשוט טובים יותר. כואב להיות כל כך קרוב, ולהפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully