וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אמו של אגייאר מחקה הודעות מהסלולרי שלו?

נמשך המאבק בין אמו של גומא אגייאר לבין אשתו. במשטרה בודקים מדוע הטלפון הנייד שלו הגיע לידי אמו, והאם "טיפלה" בו

שתי הנשים המרכזיות בחייו של גומא אגייאר, אמו אלן ואשתו ג'יימי, צפויות להיפגש היום (חמישי) בבית המשפט במיאמי בדיון ראשון על השליטה בהונו, המוערך ב-100 מיליון דולר.

אגייאר בן ה-35, כידוע, נעדר זה למעלה משבוע מביתו. כזכור, בליל ה-19 ביוני הסירה שלו נמצאה נטושה בחופי פלורידה עם מנוע פועל ופנסים דולקים, מספר שעות אחרי שיצא לשוט לבדו לים, על אף שהרשויות דיווחו על מזג אוויר סוער וגלים גבוהים, בתנאים שאינם מתאימים לשיט.

לפני שמשמר החופים המקומי סיים 48 שעות של חיפושים, אמו של גומא, אלן אגייאר, 59, כבר הגישה לבית המשפט בקשה בשמה להשתלט על נכסיו. "זה לא ניסיון מחטף", היא התעקשה. לטענתה, הבקשה הוגשה על פי עצת עורך דינה, ולדבריה ישנם נכסים רבים שלו שדורשים טיפול, כמו חשבונות ומשכורות בעסקיו, כמו גם שטחי הנדל"ן שלו והטיפול בהפועל ירושלים. כמו כן, כמובן, על הפרק עדיין נמצא המאבק של גומא מול דודו, תומאס קפלן, על זכויות מכירת החברה המשותפת שלהם לגילוי נפט.

לטענת אימו, הונו של אגייאר מתחלק כך: 50 מיליון דולר בהשקעות שונות, 15 מיליון דולר מזומן ו-35 מיליון דולר בנדל"ן בישראל. בנוסף, ביתו מוערך בכחמישה מיליון דולר, יש לו שבעה כלי רכב ויאכטה בשווי למעלה משני מיליון דולר.

מנגד, אשתו של גומא, ג'יימי אגייאר, מציינת ש"הבקשה של אמו הוגשה מוקדם מדי", כשהיא טוענת שהיא זו שצריכה לשלוט בנכסי בעלה. בבקשה שלה היא מציינת ש"חוקרי המשטרה סבורים שאמו לקחה לרשותה מספר עדויות קריטיות", כולל הטלפון הסלולרי והארנק של בעלה.

הטענה של ג'יימי אגייאר הוא שאמו של גומא ערכה מספר שיחות טלפון מהמכשיר הנייד של בנה הנעדר, ו"אולי אף מחקה מספר הודעות מוקלטות או הודעות sms מהמכשיר", שעשויים לשמש כעדויות.

בלש המשטרה המקומית טראביס מנדל אישר וציין ש"האמא הופיעה בזירה, והטלפון ניתן לה על ידי השוטרים שהיו במקום. כרגע אנחנו בודקים מדוע הטלפון בכלל הגיע לידיה".

אלן אגייאר מכחישה את הטענות. "זה אבסורד", היא אומרת, "זה פשוט נמסר לי, והייתה לזה ססמה סודית, שלא ידעתי אותה. אחר כך עורך הדין שלי נתן אותו למשטרה".

כעת חוקרי המשטרה בודקים את ה-GPS של הסירה של גומא, על מנת לדלות רמזים לגבי המסלול שלה. כמו כן, החוקרים בודקים ומנתחים את הטלפון שלו. "אנו אמורים לדעת אם איזשהן הודעות נמחקו ממנו", אמר החוקר.

כמו כן, ג'יימי אגייאר טוענת שבעלה תמך באמו ובבן זוגה של אמו, וסיפק להם דירה ושילם להם את ההוצאות. אלן טוענת שבנה רכש עבורה דירה בירושלים, בזמן שהיא עבדה עבורו "מבלי לקבל משכורת", כדבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully