וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשתו של אגייאר ביקשה להתגרש, שעה לפני שיצא לשוט"

עו"ד של אמו של אגייאר טוען כי זו הסיבה להיעלמותו: "זה מה שדחף אותו מעבר לגבול. אני מקווה שהוא חי ושיתגרש ממנה"

תפנית משמעותית נרשמה הלילה (שני) בפרשת ההיעלמות של גומא אגייאר, שיצא לשייט בסירתו ביום רביעי שעבר, ומאז נעלמו עקבותיו. במשטרה ניסו להבין מה הניע את המולטי-מיליונר לצאת להפלגה בלילה בו תנאי מזג האוויר היו כה קשים, והערב דיווחה רשת ABC האמריקאית כי אשתו של אגייאר, ג'יימי, אמרה לבעלה כי ברצונה להתגרש ממנו, כל זאת שעה לפני שיצא לשייט ממנו לא חזר.

עם זאת, יש לקחת בחשבון שאת הדברים אמר עורך דינה של אמו של אגייאר, ריצ'ארד בארון, כשברקע מתחולל מאבק ירושה חריף על כספיו של איש העסקים. "שעה לפני שהוא יצא, אשתו אמרה לו שהיא רוצה להתגרש", טען ריצ'ארד בארון. "אני מאמין שזה מה שדחף אותו מעבר לגבול. הוא אהב את אשתו. הוא לא רצה להתגרש". בארון הוסיף ואמר: "אני מקווה שהוא חי, ושהוא יתגרש ממנה. היא הראתה את פניה האמיתיות".

בארון המשיך וסיפר על מחשבותיה של אלן אגייאר, אמו של המיליונר. "היא חושבת שהוא נכנס לדיכאון, ואז קפץ מהספינה, או נפל ונלחם על חייו. אופטימיות של אמא לא יודעת גבולות, והיא לא חושבת על הנורא מכל". כזכור, רק לפני מספר ימים הגישה אמו של אגייאר בקשה רשמית להפוך לאפוטרופוסית של בנה, ובכך גם להיות הבעלים של כספו, כל זאת כשבינתיים הפסיקו כוחות החליוץ את החיפושים, מתוך הערכה שכבר לא יצליחו למצוא את אגייאר בחיים.

בזמן שמחפשים את אגייאר, החל קרב הירושה

צפו: התיעוד האחרון של אגייאר לפני שיצא להפליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully