וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התיעוד האחרון של גומא אגייאר לפני שיצא להפליג

22.6.2012 / 18:31

משטרת פורט לודרדייל פרסמה סרטון ממצלמות האבטחה בביתו מיום רביעי, ההערכות הן שהגופה שנמצאה היא לא של המיליונר

האם היעלמותו של גומא אגייאר קרובה לסופה הטראגי? היום (שישי), במהלך יום חיפושים נוסף של משמר החופים בפלורידה, המחפשת אחר אגייאר מאז נעלם שלשום במהלך שייט, נמצאה גופה בלבוש מלא וללא סימני חבלה, בנהר הנמצא סמוך למקום בו אגייאר נעלם, בפרברי ווסט פאלם ביץ'. הגופה נמצאה בשעה 7:45 שעון פלורידה והשריף המקומי, יחד עם כוחות החילוץ, נקראו למקום מיד.

בהצהרת המשטרה נאמר שהאדם נראה היספני, וגורמים אמרו הערב לוואלה! ספורט ששוטרים הגיעו לביתה של אשתו של אגייאר ומסרו לה: "ככל הנראה לא מדובר בו".

מאוחר יותר משטרת פורט לודרדייל פרסמה סרטון ממצלמות האבטחה בביתו של אגייאר, בו הוא נראה בדקות האחרונות לפני שיצא להפלגה. מוקדם יותר היום השהה משמר החופים במיאמי את החיפושים אחרי אגייאר, לאחר שצוות החיפוש המיוחד העביר למעלה מ-70 שעות על האדמה ובאוויר בניסיון לאתר את המיליונר היהודי, אך במקביל נמשכת חקירת נסיבות היעלמותו.

הקצין ג'ון פול ריוס, ממשמר החופים אמר הערב לוואלה! ספורט: "משמר החופים השעה את החיפושים אחר אגייאר אתמול בלילה, אנחנו לא ממשיכים בחקירה. החקירה תיעשה על ידי משטרת פורט לודרדייל. לא השגנו חוטים חדשים ולא השגנו מידע מחדש, מהחיפושים באיזור שהוא היה יכול להיות בו".

על פי משמר החופים בפורט לודרדייל, צוותי החיפוש סרקו באוויר ובים קרוב ל-4,000 ק"מ רבועים בחיפוש אחר אגייאר באמצעות מספר סירות שונות, הליקופטר ומטוס מיוחד, אך לשווא. "משמר החופים והגופים המסייעים חיפשו ללא מנוח אחר אגייאר, על אף תנאי מזג אוויר קשים", אמר הקפטן טוד לוטס. "המחשבות והתפילות שלנו נתונות עם אהוביו של אגייאר".

הבלש המקומי טרוויס מאנדל הוסיף ואמר לוואלה! ספורט ש"כל כיווני החקירה נבדקים", ושהוא ואנשיו מנסים להבין מה קרה "במרווח הזמן שהוא עלה לסירה עד לזמן שהסירה נמצאה בחוף ואיפה הוא עכשיו".

כזכור, אגייאר הוכרז כנעדר ביום רביעי (שעון ישראל), כשיצא לשיט בסירת המנוע בבעלותו מהנמל בפורט לודרדייל בפלורידה, ולא חזר. ככל הנראה, אגייאר וסירתו נקלעו למזג אוויר סוער. לאחר שלא שב לביתו, הודיעה רעייתו למשטרה על היעדרותו והביעה את דאגתה, ואנשי משמר החופים החלו לחפשו. החשש לחייו התגבר לאחר שסירת המנוע שלו נמצאה ריקה על החוף בשעה 1:15 בלילה, עם האורות דולקים והמנוע עובד.

מוקדם יותר היום הגישה אימו של אגייאר, הלן, בקשה לבית המשפט להתמנות לאפוטרופוס זמני לנכסיו של בנה, המוערכים בכ-100 מיליון דולר. בבקשה לבית המשפט טענה אלן: "גומא נעלם כתוצאה מהפרעה נפשית או סיבה נפשית אחרת או נעלם כשהנסיבות מלמדות שייתכן הוא מת מוות טבעי, בתאונה או על ידי אדם אחר".

גומא אגייאר נעדר בארצות הברית, חשש לחייו

במיאמי חוקרים: למה אגייאר יצא לשוט לבד בתנאים קשים?

אחד הבלשים: ”אגייאר זקוק לנס או למשהו בלתי מוסבר”

צפו בתמונות של אגייאר יוצא מביתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully