וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל: הלדר פוסטיגה יחמיץ את חצי הגמר

החלוץ הפצוע לא יהיה כשיר למשחק ברביעי. חגיגות ההעפלה נמשכות: "זה דור הזהב שלנו". צ'כיה: בארוש פרש מהנבחרת

בצל חגיגות ההעפלה לחצי הגמר, פורטוגל קיבלה גם בשורות רעות. החלוץ הלדר פוסטיגה, שפתח בכל ארבעת המשחקים בטורניר, לא יהיה כשיר לחצי הגמר שיתקיים ביום רביעי. השחקן הוותיק, שנפצע והוחלף במהלך המחצית הראשונה מול צ'כיה, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וזקוק למספר ימי מנוחה. "נעריך את חומרת הפציעה ביום שישי, אבל גם אם לא מדובר בפציעה חמורה, הוא יהיה מחוץ לחצי הגמר. נעשה את כל המאמצים כדי להבטיח שהוא יהיה כשיר לגמר", אמר רופא הנבחרת.

במקביל, חגיגות ההעפלה אחרי הניצחון 0:1 על צ'כיה, נמשכות. העיתון "או ז'וגו" כתב בכותרת הראשית: "הנבחרת הכי טובה של המאה" וציין כי שום נבחרת אירופית לא העפילה ארבע פעמים לפחות לשלב חצי גמר של טורניר גדול. פורטוגל עשתה זאת ביורו 2000 (חצי גמר), יורו 2004 (גמר), מונדיאל 2006 (חצי גמר) ובטורניר הנוכחי.

"אני לא חושב על להיות מלך השערים", אמר כריסטיאנו רונאלדו, שכבש את שערו השלישי בטורניר. "חצי הגמר? לא משנה לי אם נקבל את ספרד או צרפת. אנחנו מספיק טובים". פפה הוסיף: "ספרד או צרפת? אין לנו העדפה, מדובר בשתי נבחרות גדולות ואנחנו מחכים להן. כריסטיאנו גורם לנו לגדול והכי חשוב שאנחנו יודעים שיש לנו את היכולת ללכת הכי רחוק שאפשר. זו הגישה שלנו בטורניר הזה. הוכחנו שאנחנו מעצמת כדורגל ויש לנו מסר להעביר ביורו 2012".

ז'ואאו פינטו, חלוץ העבר וכיום אחד מראשי ההתאחדות, יצא מגדרו: "השחקנים מתרכזים בעיקר והיו מצוינים. הנבחרת הזו תיכנס להיסטוריה. אני מקווה שזה דור הזהב שלנו". גם סגן נשיא ההתאחדות הומברטו קואליו אמר: "הנבחרת הזו כבר עשתה היסטוריה. זו נבחרת מבריקה ומאוחדת על ומחוץ למגרש. אני מבקש מהאוהדים להמשיך לתמוך ולהאמין".

כוכב העבר האגדי אוסביו אמר: "אני אדם מאושר היום. אני מאושר כי הרבה אנשים ביקרו את הנבחרת, והיא הוכיחה אחרת על המגרש. עכשיו אנחנו בחצי הגמר ואני מקווה שלשחקנים נותר עוד כוח. תמיד האמנתי ואמשיך להאמין".

אצל המפסידה צ'כיה, הודיע בסיום המשחק החלוץ מילאן בארוש לחבריו בחדר ההלבשה כי הוא פורש מהנבחרת. "השחקנים והמאמן הריעו לו במשך חמש דקות", סיפר דובר הנבחרת. בארוש בן ה-30 כבש 41 שערים ב-93 הופעות בינלאומיות, אך לא הבקיע ביורו 2012. השער האחרון שלו במדי צ'כיה היה במשחק הידידות מול ישראל בחודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully