וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזיצקי: "רונאלדו לא אוהב לעשות הגנה"

קפטן צ'כיה עקץ את הכוכב לפני המפגש בין הנבחרות ברבע הגמר (21:45, 9): "השחקן הטוב בעולם? הוא לא ראוי"

שלב רבע הגמר של יורו 2012 ייפתח הערב (חמישי, ערוץ 9 וספורט1 HD) במפגש בין צ'כיה ופורטוגל והמלחמה הפסיכולוגית כבר בעיצומה. הקפטן הצ'כי תומאש רוזיצקי החליט לעקוץ את קפטן היריבה, כריסטיאנו רונאלדו, כשאמר: "הוא שחקן התקפה טובה, אבל לא רוצה לעשות הגנה. לפעמים אתה יכול להיות כל כך טוב, ואתה מרשה לעצמך לא לעזור להגנה ורק להבקיע שערים. האם הוא השחקן הטוב בעולם? אני לא חושב שהוא ראוי".

רוזיצקי התייחס ליחסי הכוחות בין הנבחרות: "אנשים אומרים שפורטוגל פייבוריטית, אבל איך מזהים נבחרת גדולה? כל הנבחרות ברבע הגמר חזקות ורק פרטים קטנים יקבעו מי תנצח. אני לא מסכים שיש חמש נבחרות גדולות ואז כל השאר. המשחק יהיה אחד הקשים שלנו ביורו, אבל אנחנו מרגישים שיש לנו סיכוי לעלות גם נגד פורטוגל".

רוזיצקי עצמו חזר לאימונים מלאים אחרי הפציעה שמנעה ממנו לשחק נגד פולין במשחק האחרון של שלב הבתים והביע אופטימיות לגבי האפשרות שיוכל לפתוח בהרכב. הקשר התייחס להחלטה של חבריו לנבחרת לא להתגלח כל עוד הם נמצאים בטורניר: "אנחנו נראים מפחיד. אני מקווה שהזקנים ימשיכו להיראות יותר ויותר גרוע".

גם המאמן מיכל בילק התייחס למשחק: "רונאלדו יכול להבקיע 40-50 שערים בעונה ונצטרך מאמץ גדול כדי להתגונן מולו. אסור לתת לו שטחים אחרת יהיה בלתי אפשרי לעצור אותו. אין לנו כוכבים, אולי מלבד פטר צ'ך ורוזיצקי, ואם ננצח את פורטוגל, נעשה זאת כקבוצה. רוסיה הענישה אותנו כי פתחנו את המשחק. חיזקנו את ההגנה וזה היה המפתח שלנו".

רבע הגמר מתחיל, הערב: פורטוגל - צ'כיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully