וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד הבלשים: "אגייאר זקוק לנס או למשהו בלתי מוסבר"

המאמצים לעלות על עקבותיו של אגייאר, שנעדר בארה"ב וסירתו נמצאה נטושה, נמשכים. בן דודו: "כולנו אוהבים אותו מאוד"

החיפושים אחר איש העסקים והבעלים של הפועל ירושלים גומא אגייאר נמשכים. החשש לחייו של אגייאר שיצא לשוט בסירת המנוע שלו ומאז אבדו עקבותיו גבר בעיקר לנוכח מזג האוויר הסוער בים, ובמיוחד לאחר שהסירה שלו נמצאה בשעת לילה מאוחרת עם מנוע עובד ואורות דלוקים, כשאגייאר לא עליה.

במשפחתו של אגייאר חוששים מאוד לשלומו, ובן דודו לואיס אגייאר סיפר לוואלה! ספורט: "אני נמצא כעת במיאמי, אני לא עם המשפחה, אבל אני מתכוון להגיע אליהם. כמובן שאני עוקב בדריכות אחרי כל מה שקורה ופנוי להעניק עזרה למשפחה. לא ברור כל כך מה קרה. אני עוקב אחרי הדיווחים, ואני יכול להגיד שכולנו אוהבים אותו מאוד, מקווים ומייחלים שהוא יהיה בסדר וישוב הביתה".

משטרת פורט לודרדייל תחקרה את בני המשפחה שהחלו להגיע לבית מהיוודע השמועה על העלמותו של אגייאר. משמר החופים המקומי עורך בכל העת חיפוש על ידי סירות, כשחוקרים בדקו את ספינתו של בעלי הפועל ירושלים. בשעות הלילה במיאמי אמורים היו החיפושים להיפסק בשל התנאים שממשיכים להיות קשים, במיוחד בחשכה. אחד הבלשים שאמונים על המקרה אמר ממיאמי: "הוא בהחלט זקוק לנס או למשהו בלתי מוסבר, כדי לצאת מזה".

אנשי בית חב"ד המקומי, וביניהם הרב מאיר משה ליפשיץ, שמקורב לאגייאר, עשו את הדרך לביתו לתפילה. ליפשיץ סיפר: "המשפחה של גומא מאוד מודאגת לגביו. אנחנו מקווים שיהיה פה נס. אנחנו מקווים שאם הוא נפל מהסירה, שהוא לפחות להגיע לגדה. הוא פשוט מיוחד ובעזרת השם ועם כל התפילות שלנו, אנחנו מקווים שהוא יהיה בסדר". מי שגם כן נשמע אופטימי לגבי הסיכויים למצוא את אגייאר הוא ג'ן-פול ריוס מצוות החיפוש, שאומר: "אנחנו הכי טובים בזה, ואנחנו עם חשיבה שאנחנו נמצא אותו".

יושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התראיין בגלי צה"ל, וסיפר: "הסיפור של גומא עצוב מאוד. כולנו מתפללים שיקרה נס ומקווים שגומא יימצא בריא ושלם. זה בחור עם לב ענק והרבה שמחה, חום ונתינה. הוא עזר לבית"ר בצורה שרשומה בספרי ההיסטוריה. לא הרבה אנשים נותנים ארבעה מיליון דולר בלי לבקש שום דבר בתמורה. הייתה לו בעיה רפואית ואי אפשר להתעלם מהעניין. אולי חוסר טיפול מתאים ולחץ מהפרסום המהיר השפיעו עליו".

"אנחנו דואגים לביטחונו של אגייאר"

הבלש טרוויס מאנדל מהמשטרה המקומית סיפר הלילה לוואלה! ספורט על השתלשלות העניינים: "בסביבות השעה 1:15 בבוקר משטרת פורט לודרדייל מצאה סירה, שבהמשך זיהינו כזו של מר גומא אגייאר. האורות דלקו והמנוע עבד. יצאנו לביתו ויצרנו קשר עם אשתו ג'ימי. היא אמרה לשוטרים שהיא בכלל חשבה שהוא במשרד שלו בבית, אבל אז אחד העובדים בבית סיפר לה שהוא יצא לשוט בערב. אנחנו דואגים לביטחונו של אגייאר, וגם משמר החופים וגורמים נוספים מתואמים בחיפושים אחריו".

- הראות בים לא הייתה טובה, וכך גם מזג האוויר. ידוע למה הוא יצא לים במצב כזה?

"אנחנו מנסים להרכיב עדיין את הפאזל ומבררים מדוע אגייאר יצא עם הסירה שלו. אבל אנחנו יודעים שהמים לא היו במצב רגוע באותו זמן".

- אם אגייאר היה מודע למצב המים, מדוע החליט לצאת?

"זה מה שאנחנו מנסים לפענח, למה שמישהו ייצא לים בזמן שהיו דיווחים על מזג אוויר גרוע וראות רעה. מצב הים היה מסוכן עבור כל בעל סירה. אנחנו מנסים לפענח לאן הוא יצא, ואיפה הוא יכול להיות עכשיו. אנחנו כמובן מקווים שנצליח למצוא את אגייאר בריא ושלם ושיוחזר בריא למשפחתו. זו המטרה הראשית שלנו עכשיו, ובזה אנחנו מתמקדים כעת, בלאתר את אגייאר".

מאנדל הודה ש"אנחנו עדיין חוקרים את כל הנסיבות והסיבות שהובילו אותו לעלות על הסירה, כמו גם מה קרה בזמן שהוא היה על הסירה. ברגע זה אני לא יכול לאשר או להכחיש שום מידע לגבי בני משפחתו או מה שנאמר על ידי בני משפחתו בנוגע לשאלות המפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully