וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי שבצ'נקו ואנדריי וורונין פרשו מהנבחרת

אוקראינה סיימה את דרכה ביורו, שני השחקנים הודיעו על סיום הקריירה הבינאלומית. שבה: "נשאר לי לשחק רק במשחק פרידה"

זה היה באוויר, ואולי אף אחד לא מופתע, אבל אנדריי שבצ'נקו הודיע אתמול (שלישי) על פרישה מהמדים הלאומיים. הקפטן בן ה-35 של נבחרת אוקראינה, שפתח את הטורניר בסערה וסיים בקול ענות חלושה והדחה בשלב הבתים, החליט לסיים את הקריירה הבינלאומית שלו, כפי שתיכנן מראש. לאחר ההפסד 1:0 לאוקראינה, נשאל שבה אם זו הייתה ההופעה האחרונה שלו במדי הנבחרת, והשיב על כך: "סביר להניח. אני אשחק משחק אחד נוסף רק כמשחק ידידות, משחק פרידה". מיד אחריו הודיע גם אנדריי וורונין כי לא ימשיך לייצג את אוקראינה בנבחרת.

חלוץ נבחרת אוקראינה אנדרי שבצ'נקו מול שחקן נבחרת אנגליה ג'וליאן לסקוט. רויטרס
שלום שלום, נתגעגע. אנדריי שבצ'נקו/רויטרס

מעבר לכך, נשמע שבצ'נקו מאוכזב מההדחה המוקדמת של מארחת היורו, שמקנחת את הופעתה במקום האחרון עם שלוש נקודות. בתחילת הטורניר אוקראינה ביצעה מהפך מול שבדיה וניצחה 1:2, לאחר מכן היא הפסידה במשחק הגשום לצרפת 2:0 וכעת היא נוצחה 1:0 על ידי האנגלים. "כמובן שאנחנו עצובים מכיוון שאירחנו את הטורניר ואחרי המשחק הראשון היינו נהדרים, טובים מאוד וניצחנו את שבדיה. בשלב הבתים כשיש לך את אנגליה, צרפת ושבדיה, זה נחשב לבית קשה. ניסינו להתמודד עם בית קשה, ואני חושב ששיחקנו טוב".

על המשחק עצמו, אמר החלוץ המצוין: "יצרנו הרבה מאוד מצבים ואני חושב שכבשנו שער. זה היה שער. אותו דבר קרה לאנגליה בגביע העולמי (ב-2010) ואני חושב שהשער היה משנה את המשחק. שלטנו במשחק והחזקנו יותר בכדור, אנגליה ניצחה. ברכות, אנגליה היא נבחרת חזקה".

לסיום, סיפק שבצ'נקו גם הערכה לקראת רבע הגמר המסקרן בין אנגליה לאיטליה, ואמר: "זה יהיה משחק קשה. אנגליה היא נבחרת חזקה ואתה אף פעם לא יודע מה יקרה. אנגליה יכולה להגיע לגמר. צרפת הפסידה. הכל יכול לקרות".

כאמור גם וורונין החליט לפרוש מהנבחרת, והסביר זאת כך: "אני עוזב את הנבחרת וקיבלתי את ההחלטה הזו מראש. בחרתי להתמקד בקריירה שלי בקבוצה מכיוון שאני לא צעיר מספיק כדי לחבר את שתי המסגרות הללו". וורונין שיחגוג 33 בחודש הבא, הבקיע שמונה שערים ב-74 הופעות בנבחרת. אגב, החלוץ ששימש כקפטן בדינמו מוסקבה מעולם לא שיחק בקבוצה אוקראינית מכיוון שהוא עבר לגרמניה בגיל 16 והצטרף למנשנגלדבאך.

שחקן נבחרת אוקראינה, אנדריי וורונין. Kerstin Joensson, AP
לא שיחק מעולם בקבוצה אוקראינית. אנדריי וורונין/AP, Kerstin Joensson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully