וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוחין לעיתונאי: "בוא נצא החוצה, נדבר כמו גברים"

מאמן אוקראינה אולג בלוחין זעם אחרי ההפסד לאנגליה, התעמת עם עיתונאי והאשים בכעס: "בשביל מה צריך חמישה שופטים?"

נבחרת אוקראינה נפרדה אתמול (שלישי) מאליפות אירופה, לאחר שהפסידה 1:0 לאנגליה במשחקה השלישי והאחרון בטורניר. אוקראינה המשיכה שרשרת ארוכה של מארחות שלא מצליחות להעפיל לשלב הבא, יחד עם פולין בטורניר הנוכחי, דרום אפריקה במונדיאל האחרון, ואוסטריה ושוויץ ביורו הקודם.

מאמן אוקראינה אולג בלוחין זעם במהלך המשחק על שופט הקו, שלא אישר את השער לזכות נבחרתו. צילומי הטלוויזיה הוכיחו שהכדור עבר את הקו, אבל השופט, שעמד מטרים ספורים מהאירוע, ראה אחרת. העצבים של בלוחין נמשכו גם במסיבת העיתונאים, שם התעמת עם אחד מאנשי התקשורת המקומיים.

"בוא נצא החוצה, וננהל שיחה כמו גברים", אמר בלוחין לעיתונאי, "האם שיחקת כדורגל בחיים שלך? אתה כותב מה שאתה רוצה. אתה לא אוהב אותי או את הנבחרת. אני מבין שאתה עיתונאי, אבל אתה צריך לכבד אותי".

לאחר מכן אמר בלוחין ש"הבקענו שער חוקי והכדור עבר את הקו ביותר ממטר. סבלנו מחוסר מזל נוראי. הכדור פשוט לא רצה להיכנס בעוד אנגליה הבקיעה שער במזל. מה אני יכול להגיד? יש חמישה שופטים על המגרש והכדור עבר את הקו. למה אנחנו צריכים חמישה שופטים? דביץ' הבקיע ואני לא מבין למה השער לא אושר".

המאמן הוסיף: "יש לנו נבחרת מבטיחה ואני רוצה להודות לכל השחקנים והאוהדים על המשחק הזה. לא היה לנו מספיק מזל, אבל אני לא מתבייש בהופעה שלנו".

אנדריי שבצ'נקו הודיע אחרי המשחק על פרישה מכדורגל בינלאומי ובנבחרת יערכו לו משחק פרידה מיוחד: "אוקראינה הייתה טובה כמו היריבה. זה היה המשחק הכי טוב שלנו בשלב הבתים, שיחקנו בשביל האוהדים ואני מקווה שלא אכזבנו אותם. נכון, הודחנו מהאליפות וזה הכדורגל. ניסינו לשחק כדורגל טוב בטורניר ואני חושב שהצלחנו".

אז בשביל מה באמת צריך את שופטי הקו האלה?

אנגליה גברה 0:1 על אוקראינה, השופט פספס גול ברור

באנגליה חגגו את ההעפלה, הודג'סון: "שיחקנו באומץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully