וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: אברהם גרנט מועמד לאמן את נבחרת פולין

התקשורת המקומית טוענת כי הישראלי עשוי להחליף את פרנצישק סמודה. מועמדים נוספים: לותר מתיאוס והיצפלד

אברהם גרנט הוא אחד המועמדים לרשת את פרנצישק סמודה בנבחרת פולין, כך טוענת היום (שני) התקשורת המקומית. על פי דיווחים שונים, מאמן נבחרת ישראל לשעבר נמצא ברשימת מועמדים שכוללת גם את מאמן נבחרת שוויץ אוטמר היצפלד, מאמן מכבי נתניה לשעבר לותר מתיאוס, וכן מספר מאמנים פולנים וביניהם מאצ'יי סקורזה, אורסט לנצ'יק ופיוטר נובאק.

כזכור, גרנט כבר היה מועמד לנבחרת פולין בעבר - פעם בקיץ 2009, ופעם בשלהי 2011, אז דווח כי המאמן הישראלי שעזב לאחרונה את פרטיזן בלגרד עשוי לשמש כמנהל מקצועי באחת משתי המארחות של היורו. מאז עזב את פרטיזן בלגרד עדיין לא מצא גרנט קבוצה, אך במספר התבטאויות שונות טען כי ברצונו לשוב ולאמן באנגליה.

תומאש הז'תו, מאמנה של קבוצת ביאליסטוק המקומית, השתתף אמש בפאנל טלוויזיוני בו התבקש להגיב על חלק מהמועמדים. על היצפלד אמר: "לא הייתי רוצה שההתאחדות תשלם לו שלושה מיליון יורו לעונה", בעוד על מתיאוס נשמע מליצי לא פחות כשאמר: "הוא דווקא יכול להתאים, אחרי הכל, יש לנו הרבה נשים יפות בוארשה, ושמעתי שהוא אוהב שיש לצידו נשים יפות".

אשר לסמודה, שהחליט לעזוב אחרי ההדחה כבר בשלב הבתים, הוא עשוי לשוב לקבוצתו של מאור מליקסון, ויסלה קראקוב, אותה כבר אימן בשתי קנדציות שונות בעבר.

נבחרת פולין בוואלה! ספורט

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully