וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנדיי טיימס: "יואב ברוק חשוד בניסיון למכור כרטיסים לאולימפיאדה בשוק השחור"

”סאנדי טיימס” מדווח שיואב ברוק, מנכ”ל איסתא ספורט, ניסה למכור כרטיסים למשחקים האולימפיים בשוק השחור במחיר גבוה פי עשרה מהשווי המקורי. ”אני יכול להשיג הכל”, הוא נראה אומר במצלמה נסתרת. איסתא: ”אנו עובדים בהתאם לחוקי הוועדה המארגנת”

דיווחים באנגליה טוענים שגורמים רשמיים בוועד האולימפי, כמו גם סוכני נסיעות מורשים, מנסים למכור בשוק השחור באופן לא חוקי אלפי כרטיסים למשחקים האולימפיים בלונדון בקיץ הקרוב. בתקשורת האנגלית טוענים שהכרטיסים נמכרים באופן לא חוקי בשוק השחור בשווי פי עשרה משוויים המקורי, ושהוועד האולימפי עורך חקירה מקפת בנושא. על פי הדיווח, חקירת הוועד האולימפי שנמשכה כחודשיים מצאה מעורבות של 54 בני אדם במדינות שונות.

"סאנדיי טיימס" טוען כי בין השמות שמוזכרים הוא יואב ברוק, מנכ"ל איסתא ספורט, שהציע למכור כרטיסים בישראל ובקפריסין. על פי הדיווח, ברוק הציע 525 כרטיסים למושבים הטובים ביותר למשחקים, בסכום כולל של 66 אלף ליש"ט. "אוף דה רקורד, אני יכול להשיג הכל", נראה אומר ברוק בצילומים במצלמה נסתרת.

איסתא היא הזכיינית הרשמית בישראל להפצת כרטיסים לאולימפיאדה. על פי הדיווח, סוכנויות בכל רחבי העולם ביקשו אלפי כרטיסים, בכמות גבוהה בהרבה מעל יכולת ההפצה שלהן. לאחר שכשלו למכור את הכרטיסים לציבור במדינות המקומיות, ניסו הסוכנים למכור אותם ברחבי העולם, בניגוד לחוק.

בוועד האולימפי איימו בסנקציות חמורות על בכירים שמנסים למכור כרטיסים בשוק שחור, ואיימו לאסור על המדינות המעורבות למכור כרטיסים לאולימפיאדה בעתיד. כמו כן חשודים בכירים בוועד האולמפי.

מאיסתא ספורט נמסר בתגובה כי "מדובר בתחקיר עיתונאי פזיז ולא מהימן על חברת איסתא ספורט במסגרת רישיונה לשווק כרטיסים לאולימפיאדה בקפריסין. החברה עובדת בהתאם לתנאי וחוקי הוועדה המארגנת, אוכפת אותם בקנאות ותמשיך לעשות זאת גם בעתיד. החברה מעולם לא הציעה שירות שאינו עומד במסגרת תנאי וחוקי הועד האולימפי הבינלאומי, וכל פעולותיה המסחריות מגובות באופן מלא על ידי הוועדה המארגנת של האולימפיאדה".

מן הוועד האולימפי בישראל נמסר בתגובה: " איסתא ספורט חתמה על הסכם עם הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים בלונדון בו מפורטים כל התנאים, הדרישות וההגבלות. אין לנו ספק שטרם החתימה שלה על ההסכם היא למדה את תנאי ההסכם ואנו מניחים שהיא פועלת בהתאם להתחייבויותיה. הוועד האולימפי הבינלאומי הודיע כי יבדוק את הטענות. הוועד האולימפי בישראל יפעל בנושא בהתאם להנחיות שיקבל מהוועד האולימפי הבינלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully