וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילק: "גאה בבחורים, הצלחנו בגדול אחרי התחלה איומה"

מאמן צ'כיה חגג את ה-0:1 על פולין והעלייה לרבע הגמר. צ'ך: "ניצחנו בצדק", קאדלץ: "בית מטורף". סמודה יסיים דרכו

נבחרת צ'כיה הצליחה לרשום הערב (שבת) הישג ענק כשהשלימה את עלייתה לרבע גמר יורו 2012. הנבחרת של יאן בילק ניצחה 0:1 את המארחת פולין בזכות שער של פטר יראצ'ק בדקה ה-72 וסיימה את בית א' במקום הראשון עם שש נקודות, שתיים יותר מיוון השנייה. הצ'כים יחכו לראות מי היריבה שלהם מבין הנבחרות של בית ב', כשבין היתר היא יכולה לפגוש את גרמניה, דנמרק, פורטוגל או הולנד. בסיום המשחק, חגגו הצ'כים עם אלפי האוהדים שהגיעו כדי לתמוך בהם ושרו להם "תודה רבה, בחורים".

מאמן נבחרת צ'כיה מיכל בילק. AP
איזה הישג ענק. בילק/AP

מאמן צ'כיה מיכל בילק: "אני גאה בבחורים. התחלנו את הטורניר בצורה איומה, הלחץ עלינו היה עצום, אבל כמו שקרה לנו הרבה פעמים בעבר, הצלחנו לעמוד במטרה שהיא לעלות לרבע הגמר. עכשיו נראה מה יהיה".

שוער צ'כיה וצ'לסי פטר צ'ך אמר: "הלחץ היה גדול, אבל ככל שהמשחק התקדם, שיחקנו טוב יותר ויותר וניצחנו בצדק. חשוב מאוד שנימנע ממשחק נגד גרמניה ואם נשחק כך ברבע הגמר הכל יהיה בסדר".

הבלם/מגן מיכל קאדלץ: "מי חשב אחרי המשחק הראשון שנסיים בראש הבית. מי חשב שיוון תעלה יחד איתנו? זה היה בית מטורף".

מאמן פולין פרנצישק סמודה : "צ'כיה שיחקה כדורגל מצוין והבקיעה שער טוב. אנחנו לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו, במיוחד במחצית הראשונה. אני מאמין שהנבחרת עשתה התקדמות נהדרת. בעוד חודשיים יש לנו משחקי מוקדמות מונדיאל ואני בהחלט חושב שאנחנו יכולים לעלות". על המשך דרכו בפולין אמר: "זו סוף הדרך שלי ב-100 אחוז. החוזה שלי מסתיים בסוף היורו".

קשר וקפטן פולין יקוב בלאשצ'יקובסקי הוסיף: "אחרי הכל, היו לנו רגעים נהדרים במהלך הטורניר הזה וכל מה שאנחנו יכולים להגיד זה 'תודה'. זה אחד מאותם הרגעים בו אנחנו צריכים לומר שנמשיך הלאה, לחשוב חיובי, אבל החוויה הזו היא תתרום לנו בעתיד".

נבחרת פולין בוואלה! ספורט

נבחרת צ'כיה בוואלה! ספורט

מאמן נבחרת פולין פרנצישק סמודה. Christof Koepsel, GettyImages
מסיים את דרכו בפולין? סמודה/GettyImages, Christof Koepsel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully