וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראגוניס: "זה שווה ערך לזכיה ביורו 2004"

קפטן נבחרת יוון לא ידע נפשו מאושר אחרי ההעפלה לרבע הגמר: "זהו ערב קסום". רוסיה ואדבוקאט שבורים: "זה לא עבד"

וואו, איזה ערב ענק סידר לנו מחזור הסיום של בית א'. בסופו של דבר, בתום שתי דרמות ענקיות, העפילו צ'כיה ויוון לרבע הגמר, בעוד פולין ורוסיה הודחו. היוונים עשו זאת עם 0:1 אדיר על הנבחרת של דיק אדבוקאט, שהולכת הביתה זמן קצר לאחר שמחצה את צ'כיה 1:4 ונראתה כמו אחת הנבחרות החזקות ביורו, ועל כן ניתן רק לשער כמה גדולה האכזבה במחנה הרוסי. ביוון, מנגד, יחגגו עד אור הבוקר, ובוודאי יספרו סיפור או שניים על יורו 2004, הרי גם בו אף אחד לא נתן להם סיכוי, וכולנו זוכרים כיצד זה נגמר.

שחקני נבחרת יוון חוגגים את העלייה לשלב רבע הגמר כשברקע שחקני רוסיה מאוכזבים. רויטרס
מי היה מאמין? היוונים חוגגים, הרוסים שבורים/רויטרס

"הרגע הזה הוא קסם טהור עבורנו", אמר הגיבור של יוון, גיורגוס קראגוניס הבלתי נגמר. "זהו לילה חשוב מאוד עבורנו, וזה חשוב עבור יוון וכל היוונים. כשעזבנו את אתונה, כולנו אמרנו שניתן הכל, למרות כל הקשיים, במיוחד כשלתושבים קשה מאוד. זה ייתן להם עכשיו הזדמנות לחייך, ועכשיו זה הזמן לחגוג. זה מגיע לשחקנים, ואני אפילו משווה את העלייה הזו לזכייה שלנו ביורו בפורטוגל. אנחנו קבוצה חדשה, והצלחנו לעלות כנגד כל הסיכויים".

המאמן פרננדו סנטוס הוסיף: "אנחנו מאושרים כמובן ומאוד מסופקים מכך שנתנו שמחה לכל העם היווני. אני רוצה להחמיא לכל שחקני שהשיגו את הניצחון הגדול, ואיפשרו לנו לעלות לשלב הבא, כי זה היה מאוד לא פשוט עבורם. אמרתי להם שאני סומך עליהם במאה אחוזים. בכל פעם שיוון היתה במצב קשה, האופי של השחקנים יוצא, וראינו את זה גם הערב".

על העובדה שקראגוניס לא ישחק במשחק הבא אמר המאמן: "כל מה שהיה לי להגיד על השופטים, אמרתי במשחק הראשון. אני המאמן ואצטרך למצוא לו מחליף ראוי".

גיורגוס קראגוניס שחקן נבחרת יוון (שני מימין). רויטרס
שיא הרגש. קראגוניס/רויטרס

"לא היתה לנו את החדות הערב", הודה מאמן נבחרת רוסיה דיק אדבוקאט, שראה את נבחרתו מפסידה לראשונה מזה 17 משחקים. "במחצית הראשונה היינו טובים, אבל זה לא הספיק ולא הצלחנו למצוא את השער. קשה לומר למה זה קרה. היו לנו שני חלוצים ושלושה חלוצים וזה פשוט לא עבד הערב, והפסדנו. הגענו כדי לנצח את המשחק, לא כדי לסיים בתיקו. ניסינו לשלוט במשחק, ובשביל לנצח צריך לכבוש.

"אני גאה בנבחרת שלנו, הלכנו קדימה וניסינו לכבוש כמו במשחק הראשון. אני לא מאשים אף אחד משחקני", הוסיף המאמן הוותיק. "השחקנים שלי לא ידעו מה קורה במשחק השני, כי זה לא היה חשוב. היה חשוב מה שאנחנו עושים על המגרש, והיינו תלויים בעצמנו. כל המחמאות מגיעות ליוון".

נבחרת רוסיה בוואלה! ספורט
נבחרת יוון בוואלה! ספורט
יורו 2012 בוואלה! ספורט

שחקן נבחרת רוסיה אנדרי ארשבין מאוכזב לאחר שנבחרתו הודחה מהיורו. Shaun Botterill, GettyImages
הוא יחשוב על הערב העצוב הזה הרבה. ארשבין/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully