וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: ישראל ניצחה את אוקראינה 58:73

משחק ענק של שי דורון (28 נקודות, 6 אסיסטים) הוביל את ישראל ל-58:73 על אוקראינה בפתיחת מוקדמות אליפות אירופה

פתיחה נהדרת לנבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה בכדורסל נשים. הנבחרת של אלי רבי גברה הערב (שבת) על נבחרת אוקראינה החזקה 58:73 באולם בראשון לציון, ופתחה ברגל ימין את קמפיין המוקדמות שלה. האוקראיניות הגיעו לאחר שדרסו ב-54 הפרש את נבחרת פורטוגל במשחק הראשון שלהן (בזמן שישראל נחה), אבל פשוט לא הצליחו להתמודד עם שי דורון, שרשמה משחק נהדר עם 28 נקודות, והוכיחה שלנבחרת הלאומית בהחלט יש על מי לסמוך. במשחק הבא תצא ישראל למשחק בבלארוס מול הנבחרת המקומית, שבעצמה הביסה הערב את פורטוגל 53:82. עם יכולת כמו של דורון הערב, ניצחון חוץ הוא בהחלט בגדר האפשרי.

השליטה היתה של ישראל כבר מהפתיחה, כששי דורון ולירון כהן מטיסות את נבחרתן ליתרון 0:8 מהיר שהימם את האורחות. אוקראינה הצליחה להתאושש מעט, אבל לויצקי וצעירי שמרו את ישראל מלפנים והעלו אותה ליתרון 12:23. קוצ'וביי הצליחה לשמור את האורוחות קרוב, וצמד שלשות של קורוסובה סייעו לאוקראינה לרדת בפיגור מינימלי יחסית אל המחצית, כשישראל הוליכה ב-7. האורחות המשיכו להתקרב, וכבר צימקו ל-5 ברבע השלישי, אבל התעלות נהדרת של שי דורון ברגעי האמת של המחצית השניה הובילו את ישראל ל-13 הפרש, משם כבר לא הצליחה אוקראינה לחזור.

מהלך המשחק

ישראל פתחה את המשחק בסערה, אברמזון העלתה את הנבחרת על הלוח, שי דורון הוסיפה סל ועבירה, ולירון כהן עם צמד מתפרצות קבעו 0:8 נהדר. אייגופובה סוף סוף מצאה נקודות עבור האורחות, ואוקראינה צימקה ל-8:6. כהן צלפה שלשה גדולה, שי דורון הוסיפה אחת משלה והיתרון של ישראל הגיע ל-10:17 בסיום הרבע הראשון. המומנטום נשאר בצד הישראלי, דורון המשיכה להעניש את האורחות, ויחד עם לויצקי וכהן הקפיצה את היתרון ל-11. קורסובה צלפה שתי שלשות גדולות כדי לשמור את נבחרתה בטווח נגיעה ולצמק ל-26:32 בלבד. בראשידה אלוהים, שהתקשתה עד לאותו רגע קלעה נקודות בכורה, והורידה את ישראל ביתרון 28:35 אל המחצית.

פליישר וגנור החזירו את היתרון ל-11 עם פתיחת הרבע השלישי אבל אייגופובה בשלשה וזריצקה במתפרצת הורידו ל-41:36. גנור הוציאה את ישראל מהיובש בו היתה שרויה, וג'אמפ מוצלח של דורון, רגע לפני הבאזר הוריד את ישראל ביתרון 41:47 אל הרבע הרביעי. דורון עצמה רשמה את המהלך של המשחק עם פתיחת הרבע האחרון עם סל וירטואוזי, ומיד לאחר מכן הוסיפה עוד חדירה שהקפיצה את ההפרש ל-43:55. ההצגה של דורון נמשכה, לויצקי וכהן נהנו גם מהאסיסטים של חברתם לנבחרת, וישראל ירדה עם ניצחון גדול במשחק הפתיחה שלה.

קלעו לנבחרת ישראל: שי דורון 28 נקודות (8 מ-15 מהשדה) ו-6 אסיסטים, קטיה לויצקי 11 ו-10 ריבאונדים, לירון כהן (3 מ-11 מהשדה), אורטל אורן וג'ניפר פליישר (9 ריבאונדים) 6 נקודות כל אחד, נועה גנור 4, קטיה אברמזון, בראשידה אלוהים ושני לוי 2 נקודות כל אחת.

קלעו לנבחרת אוקראינה: אלינה אייגופובה 14 נקודות ו-10 ריבאונדים, אלכסנדרה קורסובה 12 נקודות ו-9 ריבאונדים, אינה קוצ'וביי 11, גנה זריצקה 6, ליבוב אלושניקה 5, אולנה זרזרנובה 4, ויקטוריה מירצ'בה, אנה פוקויובה, וטטיאנה פנצ'נקו 2 נקודות כל אחת.


אור שקדי מנתח את הבית של ישראל ואת סיכוייה להעפיל

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully