וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון: "זה היה חתיכת משחק כדורגל"

מאמן אנגליה התמוגג מה-2:3 הדרמטי על שבדיה. וולקוט מצטנע: "לא אני עשיתי את השינוי". זלאטן: "כואב, לא הגיע לנו להפסיד"

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

המחזור השני של שלב הבתים ביורו 2012 הסתיים אתמול (שישי) והמשחק החותם שלו היה המשך ישיר לכל מה שקיבלנו בשמונת הימים הראשונים של הטורניר - המון שערים, חלקם מרהיבים במיוחד ובעיקר דרמה, כל כך הרבה דרמה. אנגליה גברה 2:3 על שבדיה בסיומו של משחק סוער בקייב ועשתה צעד חשוב לעבר רבע הגמר, כשעל הדרך היא מדיחה את זלאטן וחבריו.

אנדי קארול, שהושלך להרכב, ענה עם שער יתרון נהדר (23), אבל גלן ג'ונסון השווה בשער עצמי לו הוביל אולוף מלברג (49) והבלם הוותיק של שבדיה כבש בעצמו (58) כדי להשלים מהפך גדול. האנגלים לא נשברו וביצעו קאמבק משלהם, בעיקר בזכות המחליף תיאו וולקוט, ששינה את המשחק עם שער בבעיטה מרחוק (64) ובישול לשער הניצחון של דני וולבק, שכבש עם העקב בסיבוב (78). עד כה, ב-16 משחקי יורו ראינו 46 שערים, ממוצע נהדר של 2.87 למשחק. רק שיימשך ככה.

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
ערב מאושר לאנגלים/רויטרס

רוי הודג'סון היה נרגש במיוחד בתום המשחק ואמר: "זה היה חתיכת משחק כדורגל. היינו די רגועים במחצית, לפני שהם היממו אותנו לגמרי. ידענו כמה הם מסוכנים ממצבים נייחים, וזה גם מה שקרה, אבל היה טוב לראות את הקבוצה שלנו מגיבה ככה. המשחק ההתקפי שלנו היה טוב ומסוכן, והשגנו ניצחון טוב נגד נבחרת מנוסה".

הודג'סון שיבח את הקפטן שלו, סטיבן ג'רארד, ואמר: "הוא היה פנטסטי מאז קיבלתי את התפקיד. המחשבה הראשונה שלי היתה להתקשר אליו, ומאז הוא לא עשה אף טעות כקפטן, אדם או שחקן. הוא משחק כמו שקפטן צריך, והוא אחד השחקנים הכי טובים".

לבסוף, על כך שיקבל במשחק נגד אוקראינה בחזרה את ווין רוני המורחק אמר המאמן בסרקסטיות: "יכול להיות שאקח אותו הצידה ואגיד לו שהוא צריך לחכות עוד כמה משחקים. נגד אוקראינה, שחקן כמו ווין יכול לעשות שינוי גדול, ואני מאושר שהוא יחזור אלינו".

מאמן נבחרת אנגליה רוי הודג'סון. Martin Rose, GettyImages
מאוד מרוצה. הודג'סון/GettyImages, Martin Rose

דני וולבק, שהבקיע את שער הניצחון בצורה פשוט מרהיבה, אמר: "אני מאושר שהבקעתי את שער הניצחון, אבל זה היה מאמץ קבוצתי. אני שמח מהסיום ושמח שהשגנו שלוש נקודות, אבל אנחנו מאוכזבים משני השערים שספגנו במחצית השניה. בכל זאת, נשארנו יחד והראנו הרבה רוח קבוצתית. נחזור לפולין, ונתחיל להתכונן למשחק הגורלי מול אוקראינה".

תיאו וולקוט, שנכנס כמחליף, שינה לחלוטין את המשחק והצטיין עם שער ובישול, הצטנע: "לא הייתי אומר שאני זה שהבאתי את השינוי. תמיד נחמד לבוא מהספסל ולהראות למה אתה מסוגל. ברור שהייתי מאוכזב שלא פתחתי, אבל זה כיף לבוא ככה מהספסל ולבצע שינוי. זו ההופעה הראשונה שלי במשחק כל כך גדול, ואני מקווה שבעתיד אקבל עוד הזדמנויות".

בצד המפסיד, מאמן נבחרת שבדיה אריק המרן שיבח את שחקניו על אף ההפסד הכואב: "שיחקנו טוב, אני מאוד גאה בשחקנים שלי. הראנו את האופי ואת המנטליות שאני רוצה. ההבדל בין אנגליה ובינינו היום? הם פשוט היו יותר אפקטיביים".

כוכב הנבחרת השבדית זלאטן איברהימוביץ' גם כן ניסה למצוא את חצי הכוס המלאה על אף ההחדה הכואבת: "היה משחק מצוין. בניגוד למשחק הראשון שלנו, הפעם הראנו הרבה אומץ, העזנו יותר, והיה לנו מזל רע. זה כל כך, כל כך חבל שהפסדנו. לא היה מגיע לנו להפסיד, ואנחנו צריכים להיות גאים".

אולוף מלברג, הכוכב הטרגי של המשחק שכבש צמד שסידר את המהפך שבסופו של דבר לא הספיק, סיכם: "זה שזכיתי בתואר מצטיין המשחק לא אומר דבר מבחינתי. זה מוזר לזכות במשהו כשאתה מפסיד והולך הביתה. תודה שבחרתם בי אבל זה קשה לקבל את זה כשאנחנו מודחים".

שחקן נבחרת שבדיה סבסטיאן לארסון מאוכזב. Christopher Lee, GettyImages
השבדים שבורים. סבסטיאן לארסון/GettyImages, Christopher Lee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully