וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה - יוון: להיות או לחדול

רוסיה תעלה לרבע עם תיקו, יוון חייבת ניצחון, מאמנה בטוח: "רוסיה תשחק התקפי" (21:45, ע' 9). החוליגנים הרוסים מאיימים

טריוויה

* המאזן בין שתי הנבחרות עומד על ארבעה ניצחונות לרוסיה, ניצחון אחד ליוון וחמש תוצאות תיקו.

* שני המפגשים האחרונים בין הנבחרות היו בשלב הבתים של היורו, ובשניהם הרוסים היו המנצחים - 0:1 ב-2008 ו-1:2 ב-2004.

* במוקדמות יורו 1996 הרוסים השיגו ניצחון כפול - 1:2 במוסקבה ו-0:3 בסלוניקי.

* גם בעידן בריה"מ יוון סבלה מנחיתות במפגשים בין הנבחרות, עם תשעה הפסדים ב-11 משחקים.

* יוון לא ניצחה אף משחק ביורו מאז הגמר ב-2004.

* ב-2004 הובס פרננדו סנטוס כמאמן אא"ק אתונה 5:1 על ידי זניט סנט פטרסבורג בשלב הבתים של גביע אופ"א, כשכל כובשי השערים יחכו מחר למאמן הפורטוגלי - אלכסנדר קרז'אקוב שכבש שלושער, אנדריי ארשבין ו איגור דניסוב.

פרננדו סנטוס מאמן נבחרת יוון, מדוכא בפתיחת המשחק מול צ'כיה. רויטרס
אין לו זכרונות טובים מהרוסים. סנטוס/רויטרס

מפתחות והכנות

רוסיה:

הנבחרת של דיק אדבוקאט היא אחת המרשימות בטורניר עד כה, ונקודה נוספת אחרי הניצחון המוחץ על צ'כיה והתיקו המצוין מול פולין תבטיח לה את המקום ברבע הגמר בלי קשר לתוצאת המשחק המקביל ביניהן. המאמן ההולנדי צפוי לתת צ'אנס אחרון לאלכסנדר קרז'אקוב המאכזב ולהותיר את רומן פבליוצ'נקו על הספסל, כך שהשינוי היחיד שעשוי להתבצע בהרכב הקבוע של הרוסים יהיה הורדתו של איגור דניסוב לספסל מכיוון שהוא יחמיץ את המשחק הבא אם יספוג כרטיס צהוב נוסף. בשער אמור ויאצ'סלב מאלפייב לשמור על מקומו על חשבון איגור אקינפייב.

אדבוקאט דרש משחקניו שיפור לקראת מחר והסביר: "במחצית השנייה נגד פולין לא שיחקנו כל כך טוב ואיבדנו כדורים שלא לצורך. המחצית הראשונה לעומת זאת, הייתה יותר טובה. אנחנו פשוט חייבים להשתפר".

בינתיים אוהדיה החוליגנים של נבחרת רוסיה מבטיחים להשיב מלחמה לפולנים אחרי אירועי האלימות האחרונים בשבוע שעבר. כמעט 200 אוהדים רוסים נעצרו בהתפרעויות בפולין, אבל חבר בכנופיית חוליגנים ממוסקבה מבטיח: "עוד כמה מאות של חבר'ה רציניים מאוד יגיעו לפולין ביממה הקרובה". לדבריו, קרב מול האולטראס של הפולנים יאורגן הרחק ממרכז העיר.

יוון:

היוונים שצברו עד כה נקודה בודדת חייבים לנצח בפער של יותר משער אחד כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא, והם ינסו לנצל את השאננות הרוסית כדי לשבור את בצורת ניצחונות היורו שלהם. פרננדו סנטוס איבד במשחק מול צ'כיה את קוסטאס חלקיאס שנפצע, ומיכאליס סיפאקיס יחליפו בין הקורות. מי שיחזור לסגל היווני הוא סוקרטיס פפאסטאטופולוס שהיה מושעה מהמשחק הקודם, ויפתח במרכז ההגנה. יאניס מניאטיס יחזור לתפקידו המקורי בקישור שם יחליף את גאורגיוס פוטאקיס, ובהתקפה עשוי סנטוס לוותר על גאורגיוס סמאראס הוותיק לטובת סוטיריס ניניס המוכשר.

המאמן סנטוס אמר: "הרוסים אמנם צריכים תיקו בשביל לעלות שלב, אבל אני לא רואה סיבה מדוע הם ישנו את סגנון המשחק שלהם. אלן דזגוייב הוא שחקן טוב מאוד, אבל לרוסיה יש הרבה שחקנים איכותיים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלכסנדר קרז'אקוב שחקן נבחרת רוסיה. Clive Mason, GettyImages
צ'אנס אחרון לשמור על מקומו בהרכב. קרז'אקוב/GettyImages, Clive Mason

שימו לב ל...

אלן דזגוייב (רוסיה)

מה כבר אפשר להגיד על ילד הפלא הזה, שכבש עד כה שלושה מתוך חמשת השערים של רוסיה בטורניר. אם ליוון לא יהיו פתרונות אליו, רוסיה שוב תשתלט על המגרש, כמו שקרה במרבית השלבים של שני המשחקים הקודמים שלה ואז, דזגוייב ימשיך את המסע למלכות השערים.

אלן דזגוייב שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
הפתעת הטורניר עד כה. דזגוייב/רויטרס

הידעת ש...

גיורגוס קראגוניס, שצפוי לפתוח בהרכב היווני, יגיע מחר ל-120 הופעות בנבחרת וישווה את שיאו של תאודורוס זאגורקיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully