וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית: טיאגו סילבה נשאר במילאן

סילביו ברלוסקוני שינה את דעתו והודיע כי לא ימכור את הבלם הברזילאי. גם פריס סן ז’רמן אישרה רשמית: ”יורדים מהשחקן”

בשורות טובות לאוהדי מילאן: הבלם הברזילאי המצוין טיאגו סילבה לא יימכר לפריס סן ז'רמן, כך הודיע רשמית הנשיא סילביו ברלוסקוני בערוץ הטלוויזיה של המועדון. מיד לאחר ההודעה של הנשיא, הודיעה גם מילאן באתרה הרשמי כי השחקן לא יעזוב את הקבוצה. גם סן ז'רמן הודיעה רשמית: "החלטנו להפסיק את המגעים עם מילאן לגבי טיאגו סילבה".

ההודעה של ברלוסקוני מגיעה לאחר שנראה כי העסקה בין המועדונים סגורה. כזכור, רק אתמול צוטט הנשיא בצרפת: "המצב הכלכלי שלנו הוא רע. אני לא יכול שלא למכור את טיאגו סילבה. הסכומים שהם מציעים גבוהים ואין דבר שאני יכול לעשות. הם מציעים לי 46 מיליון יורו". אגב, באיטליה נזכרו כי גם בינואר 2009 הודיע ברלוסקוני בערוץ הטלוויזיה של המועדון כי הקשר הברזילאי קאקה יישאר ולא יימכר למנצ'סטר סיטי.

סגן הנשיא אדריאנו גליאני מסר בתגובה: "אני מרגיש טוב יותר הודות לברלוסקוני. אוהדי מילאן צריכים להודות לו ולזכור מה הוא עושה עבור המועדון ב-26 השנים האחרונות. זה אקט הירואי. מילאן הפסידה הרבה כסף ב-2012 והרבה קבוצות היו מוכרות שחקנים. עכשיו נשב ברוגע ובשקט עם טיאגו סילבה, שיש לו חוזה במועדון לעוד ארבע שנים".

כעת, מילאן תדון עם סוכנו של השחקן על חוזה חדש ותצטרך להציע לו הצעה בשכר של כ-7-8 מיליון יורו לעונה. כזכור, הקבוצה הצרפתית הציעה למילאן 42 מיליון יורו עבור הבלם בתוספת לבונוסים שהיו מביאים את סכום העסקה לכ-46 מיליון יורו. לברזילאי עצמו הוצע חוזה לחמש שנים בשכר של 7.5 מיליון יורו נטו לעונה.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully