וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס רומדאל יחמיץ את המשחק המכריע מול גרמניה

הקשר שנפצע בברכו בהפסד לפורטוגל יחסר לדנים, טוביאס מיקלסן יחליפו. ראשי הנבחרת דרשו מבנדטנר להחליף תחתונים

דנמרק נמצאת אמנם בעמדה לא רעה להעפיל מ"בית המוות", אבל היום (חמישי) התברר כי מי שיחסר לה במשחק המכריע מול גרמניה הוא הקשר דניס רומדאל, שנפצע בהפסד 3:2 לפורטוגל. כידוע, דנמרק מדורגת נכון לעכשיו במקום השני בצוותא עם פורטוגל, כשלשתיהן אותו מספר נקודות ויחס שערים זהה, כך שגם ניצחון במחזור האחרון לא יבטיח בהכרח עלייה לרבע הגמר.

"כפי שזה נראה כרגע, דניס לא ישחק נגד גרמניה", הבהיר המאמן הדני הוותיק מורטן אולסן במסיבת העיתונאים שהוא קיים היום. "לוקח זמן להתאושש מפציעות בשרירים". רומדאל, שלא הצליח לבוא לידי ביטוי בשני המשחקים הראשונים בטורניר, הוחלף לאחר הפציעה על ידי טוביאס מיקלסן, שאמור לתפוס את מקומו נגד גרמניה. "טוביאס עשה שינוי פנטסטי, הוא נכנס עם התלהבות רבה כשחקן שלא רגיל לשחק ברמה הזו", סיכם אולסן.

ובינתיים ניקלאס בנדטנר ממשיך להסעיר את היורו בעקבות חשיפת התחתונים לאחר כיבוש השער השני, שעליהם התנוסס לוגו של חברה מסחרית, חברת ההימורים האירית טדי פאוור, זאת בניגוד לתקנות שקבעה אופ"א בנושא. "אלה פשוט תחתוני מזל שלבשתי במשחק הראשון ולבשתי עוד לפני הטורניר", הסביר החלוץ. "לא ידעתי שאני שובר את החוקים, אבל אני מודע לזה עכשיו". כמו כן, ראשי ההתאחדות ביקשו מהשחקן להחליף את תחתוניו לקראת המשחק האחרון בשלב הבתים נגד גרמניה.

בנדטנר שוב הפשיל מכנסיים, והסתבך

אתר וואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully