וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "אני לא יכול שלא למכור את טיאגו סילבה"

העסקה הגדולה להעברת בלם מילאן לפריס סן ז'רמן מתבשלת, כשנשיא הרוסונרי הבהיר בראיון: "הם מציעים לי 46 מיליון יורו"

האם פריס סן ז'רמן בדרך לעסקה הכי גדולה של הקיץ? איטליה וצרפת שמו לרגע את היורו בצד ועסוקות באפשרות שטיאגו סילבה יעזוב את מילאן לטובת פריס סן ז'רמן, שמחזרת במרץ אחרי הבלם הברזילאי. על פי הדיווחים, סגן הנשיא אדריאנו גליאנו נמצא בצרפת כדי לנהל את המגעים ולסגור את הפרטים האחרונים על מכירתו.

ההתקדמות המשמעותית בעסקה מגיעה בעיקר לאור דבריו של סילביו ברלוסקוני, הבעלים ונשיא המועדון, בתקשורת הצרפתית: "המצב הכלכלי שלנו הוא רע. אני לא יכול שלא למכור את טיאגו סילבה. הסכומים שהם מציעים גבוהים ואין דבר שאני יכול לעשות. הם מציעים לי 46 מיליון יורו".

מוקדם יותר דווח ב-RMC ספורט כי הקבוצה מבירת צרפת מתכננת להציע סכום ענק של 77 מיליון יורו תמורת טיאגו סילבה וזלאטן איברהימוביץ' יחדיו, כשהתכנון הוא להציע תמורת החלוץ השבדי 30 מיליון, וכך בעצם למשוך את טיאגו להסכים לעסקה. "עזיבה של טיאגו סילבה זה הפסד אדיר והוא יכול לדחוף את זלאטן לעזוב את מילאן", סיפר מקורב לשחקנים.

קווין-פרינס בואטנג התייחס לאפשרות שטיאגו סילבה יעזוב, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לכל מי ששואל, אני פשוט מקווה שטיאגו סילבה לא עוזב. אם זה יקרה. זה יהיה קשה לאבד את הבלם הכי טוב בעולם".

במקביל, פ.ס.ז' קרובה להחתים את חלוצה של נאפולי אסיקיאל לאבצי. נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס אישר כבר על הסיכום והצהיר ש"בתקשורת מדברים על 31 מיליון יורו, אבל ההסכם הוא אחר וחסוי, ואני לא רוצה להתייחס לסכומים. כל מה שאני יכול להגיד זה שזהעסקה צפויה להיסגר בשבוע הבא".

ארסנל סיכמה על רכישת אוליבייה ז'ירו, מלך שערי צרפת

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully