וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה: דני קליין מועמד לתפקיד היו"ר

12.6.2012 / 10:29

היו"ר היוצא של הפ' ירושלים עשוי להחליף את קופל: "איש לא שוחח איתי על זה". מפעל הפיס: "עזיבת קופל לא תשפיע"

ההודעה של אבנר קופל אמש (שני) על התפטרותו מתפקיד יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל לא הפתיעה אנשים רבים, "זה היה באוויר, ידענו שזה יקרה", אמרו מקורבים ליו"ר. בתוך המנהלת החלו במהלך השבועות האחרונים שיחות על המחליף האפשרי של קופל, כשאחד השמות שעלו יותר מפעם אחת כאפשרות ריאלית הוא שמו של דני קליין, היו"ר היוצא של הפועל ירושלים.

קליין נמצא כעת במצב סבוך מבחינת האדומים, לאחר שסיים את חוזהו בסוף חודש מאי, אך העזיבה האפשרית של גומא אגייאר את הקבוצה עשויה לסלול את דרכו בחזרה. מצד שני תפקיד יו"ר המנהלת עשוי להיות דרך חדשה עבורו. "איש לא שוחח איתי על התפקיד הזה", אמר קליין הבוקר לוואלה! ספורט. גורמים במנהלת אמרו כי קליין מקובל על רוב החברים, אך קיימים מועמדים נוספים לתפקיד.

עם עזיבתו של קופל קיים חשש כבד כי מפעל הפיס, שחתום על הסכם לשנתיים נוספות עם מנהלת הליגה, יבקש לעזוב את ההסכם. "ההסכם של ליגת הלוטו הוא מול המנהלת ומהווה הסכם מסחרי לכל דבר. מפעל הפיס חתום מול המנהלת, לעזיבת קופל אין שום השלכה על תוקף ההסכם", מסרו הבוקר ממפעל הפיס בתגובה על השמועות. אגב חלק מחברי הדירקטוריון טוענים כי 300 אלף שקל מתוך 1.3 מיליון שקל שאמורים להגיע אליהם מתחילת השנה ממנהלת הליגה, טרם שולמו.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully