וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי שבצ'נקו: "אני מרגיש צעיר בעשר שנים"

הכוכב האוקראיני התרגש והסביר את ההצגה מול שבדיה: "לא האמנתי שאשחק ביורו". זלאטן: "קשה לעכל את ההפסד"

נבחרת אוקראינה פתחה הערב (שני) את דרכה ביורו 2012 עם ניצחון גדול 1:2 על שבדיה. המארחת שספגה ביקורות רבות ערב הטורניר נקלעה לפיגור משער של זלאטן איברהימוביץ' אבל נעזרה בשתי נגיחות נפלאות של אנדריי שבצ'נקו, שבגיל 35 הפך לשחקן החמישי בהיסטוריה שכובש בשלוש אליפויות אירופה שונות והקפיץ מאות אלפי אוקראינים בקייב כשהעלה את נבחרתו למקום הראשון בבית ד', אחרי התיקו בין צרפת לאנגליה (1:1).

"זה יום גדול לאוקראינה", אמר שבצ'נקו. "זה ניצחון היסטורי. אני מאושר ונרגש, אבל אנחנו חייבים להתכונן כבר למשחקים הבאים, שהולכים להיות מאוד קשים. הראינו הערב את האופי שלנו, ועכשיו יש לנו הזדמנות מצוינת להעפיל לשלב הבא. אני מרגיש צעיר בעשר שנים היום. אני רוצה להודות לכל מי שעבד איתי והאמין בי. לא הייתי יכול להאמין שאני אשחק בכלל ביורו. היו לי הרבה בעיות בברך ובגב, והרבה אנשים תמכו בי. זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלי בשנה האחרונה".

אולג בלוחין הוסיף: "אני שמח שהצלחנו להבקיע שני שערים, והשגנו תוצאה טובה. קשה מאוד לשחק תחת כל כך הרבה לחץ. הנבחרת השבדית היא נהדרת וקשה מאוד לשחק נגדם, ואין לי ספק שהם יהיו בעיה עבור היריבות הבאות שלהן". בלוחין גם התלונן על היריבה: "אני חושב שהשבדים שיחקו כדי להשיג תיקו ורק חיפשו מתפרצות של זלאטן. הם לא היו הוגנים, כי בשער שלהם היה שחקן שלנו שרוע על המגרש והשופט היה צריך לעצור". הבלם אנטולי טימושצ'וק אמר: "אני רוצה להודות לקהל, הייתה אווירה מפתיעה. היינו עצבניים ועכשיו נצטרך להירגע ולראות מהקורה במשחק הבא".

בצד המפסיד היה המאמן השבדי אריק הרמן שאמר: "לא שיחקנו מספיק טוב במחצית הראשונה. שתי הקבוצות היו עצבניות מאוד בפתיחה, היו הרבה טעויות. פתחנו את המחצית השניה טוב יותר, היינו אגרסיביים יותר וזכינו בכדורי הגובה. הפעלנו עליהם לחץ וזה הוביל לשער שכבשנו. הבעיה היא שמולנו עמדה יריבה טובה מאוד. שבצ'נקו היה ממש ממש טוב ברחבה. הוא היה חזק".

איברהימוביץ' המאוכזב, ששער היתרון שלו החזיק מעמד זמן קצר, אמר: "קשה לעכל את ההפסד הזה, הובלנו והיינו בשליטה, אסור שדבר כזה יקרה לנו. נהיה חייבים להשתפר".

צמד אדיר לשבצ'נקו, אוקראינה חזרה ל-1:2 על שבדיה

לאתר יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully