וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחנדרו סבאלה: "מזל שמסי הוא ארגנטינאי"

מאמן הנבחרת התמוגג מההצגה של הפרעוש ב-3:4 על ברזיל. מסי: "יוצא לחופשה שמח", אגוארו: "זה לא היה משחק ידידות"

אי שם בתוך כל סערת יורו 2012, כמעט והתחבא אתמול בערב (שבת) משחק הידידות בין ארגנטינה לברזיל. אלא שמשחק כזה כנראה ממש לא יכול להיעלם מהעין ושתי הענקיות של דרום אמריקה סיפקו עוד תצוגה מפוארת, שהסתיימה ב-3:4 לאלביסלסטה על הסלסאו, כולל שלושער של המאסטר ליאונל מסי, שפתאום מתחיל להציג גם בנבחרת את המספרים הרגילים מברצלונה.

אצטדיון מפוצץ בניו ג'רזי ראה את רומולו מעלה את הברזילאים ליתרון, את מסי הופך בצמד ואת ברזיל מבצעת מהפך אחרי ההפסקה עם שערים של אוסקר והולק. נגמר? ממש לא. בדקה ה-76 פדריקו פרננדס השווה ל-3:3 ולמסי נשאר מספיק זמן כדי לדהור מהחצי שש דקות לסיום, לבטל את ההגנה ולשלוח כדור מדהים לחיבורים, כדי לנצח את המשחק המשוגע הזה.

"מזל שמסי הוא ארגנטינאי ואנחנו יכולים ליהנות ממנו", אמר בסיום המאמן הנפעם אלחנדרו סאבלה, "הוא נמצא בתקופה יוצאת דופן בקריירה. אנחנו משחקים בשיטה שונה מברצלונה, יותר לעומק, כי אין לנו שחקנים מתאימים לצורת המשחק שלהם. אנחנו מנסים לנצל כמה שאפשר את היכולות של מסי". על המשחק אמר המאמן: "זה יכולה היה ללכת לכאן או לכאן. קשה לשלוט במשחק מול נבחרת כמו ברזיל, יש להם כישרון גדול בהתקפה ושחקנים מוכשרים מאוד. יש לנו עוד עבודה, אבל מאז שהגעתי לנבחרת זו הפעם הראשונה בה אנו סופגים יותר משער אחד. צריך למצוא את האיזון שלנו".

ומה היה לגיבור הערב להגיד? "רציתי לסיים את העונה בצורה טובה עם הנבחרת ולמזלי זה קרה עם ניצחון ושערים שלי. אני יוצא לחופשה רגוע ומאוד שמח", אמר מסי, שכבר לא יזכה כנראה לשריקות בוז במולדתו, "הכי משמח אותי זה המחמאות מחבריי לקבוצה. הרבה זמן התוצאות בנבחרת לא היו לטובתנו ועכשיו אנחנו מנצחים ומשחקים די טוב".

אחד מאותם מחמיאים למסי היה קון אגוארו, שעלה מהספסל בדקה ה-74 ומיד בישל בקרן את השוויון של פרננדס: "בלי ספק מסי הוא הטוב בעולם והוא יהיה כזה עד שהוא יפרוש. המשחק הזה לא היה מפגש ידידות, היה חשוב לנו לנצח את ברזיל, זה ניצחון נהדר".

מי שהחליט לצנן מעט את ההתלהבות הוא דווקא חברו של מסי לברצלונה, חאבייר מסצ'ראנו: "תמיד חשוב לנצח, אבל אסור לנו להתבלבל, יש הרבה דברים שצריך לשפר. קל יותר לעשות זאת כשמנצחים. מסי הוא השחקן שמוביל אותנו וכולם צריכים להסתדר סביבו".

בצד המפסיד היו מאוכזבים, לאחר שספגו הפסד שני ברציפות במשחקי ההכנה לאולימפיאדה. הסלסאו יפתחו את משחקיהם בלונדון 2012 מול מצרים ב-26 ליולי ולמרות שהנבחרת האולימפית שלהם עמדה יפה מול ארגנטינה, יש להם מקום לשיפור. ניימאר, שאמור להוביל את הנבחרת אל התואר בקיץ הקרוב, אמר: "אני עצוב, כי הפסדנו משחק שהיו לנו הזדמנויות לנצח אותו. למרות זאת, שיחקנו לא רע, כבשנו ולצערי ספגנו לקראת הסיום".

3:4 מדהים לארגנטינה על ברזיל, שלושער למסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully