וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ארגנטינה ניצחה את ברזיל, שלושער למסי

משחק ענק בין שתי הנבחרות הוליד שבעה שערים ושני אדומים, כשמסי הוליך את נבחרתו ל-3:4. מרסלו ולאבצי הורחקו בסיום

בזמן שבאירופה מתעסקים אך ורק ביורו שהולך ומתחמם, חובבי הכדורגל בארצות הברית היו יכולים הערב (שבת) להינות מכדורגל נפלא בעצמם, כשנבחרת ארגנטינה גברה על ברזיל 3:4 במשחק ידידות לוהט, כשליאונל מסי כובש שלושער. הברזילאים היו אלה שהפעילו את הלחץ בפתיחה, ובדקה ה-23 הפכו זאת לשער. ניימאר הרים כדור חופשי אל הרחבה, רומולה ניצל את העובדה שההגנה הארגנטינאית נרדמה ואפילו העובדה שלא הצליח בתחילה להשתלט על הכדור לא הפריעה לו להתעשת ולכבוש מקרוב את שער היתרון.

בדקה ה-31 היה יכול ניימאר להכפיל את יתרונם של הברזילאים, כשפרץ בצורה נהדרת אל הרחבה והתגבר על כל ההגנה, אבל איבד את שיווי המשקל ולא הצליח להגיע למצב של בעיטה. ברזיל עוד לא הספיקה לעכל את ההחמצה, ומיד ראתה איך עושים את זה כמו שצריך מן העבר השני: היגואין שלח כדור עומק מרהיב לליאונל מסי, שלא חיכה הרבה והכניע את שוער היריבה. שלוש דקות חלפו, וברזיל שוב ראתה את הקוסם הארגנטינאי משאיר אבק לשומריו. מסי החליף דאבל פאס עם די מריה ושוב מצא את עצמו מול השוער כדי לכבוש את השני שלו במשחק, ולהוריד את ארגנטינה ביתרון 1:2 אל המחצית.

הברזילאים עלו עם הרבה מוטיבציה אל המחצית השניה, ובדקה ה-56 הצליחו למצוא את השיוויון, כשמהלך נהדר בין לאנרדו לאוסקר הסתיים בשער של האחרון שכבש מקרוב. המומנטום המשיך עם ברזיל, ארגנטינה נראתה חסרת אוויר, ובדקה ה-72 ניצל הולק הדיפה נוראית של רומרו כדי לחולל מהפך ולקבוע 2:3.

הקצב המטורף של השערים נמשך, וארבע דקות מאוחר יותר שוב כבר הארגנטינאים, כשפדריקו פרננדס נגח מצויין כדור קרן. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק הזה יסתיים בתיקו, הגיע השער הגדול של המשחק, מרגלי, מי אם לא- מסי. הארגנטינאי לקח את הכדור 40 מטר מהשער, החל להתקדם, חתך למרכז וירה מ-20 מטרים כדור מרהיב שלא הותיר שום סיכוי לשוערה של ברזיל.

כיאה למשחק בין שתי הנבחרות, גם אם הוא במסגרת ידידותית, הרוחות התחממו לקראת הסיום, לבאצי התעמת עם מרסלו וכל אחד מהם ראה כרטיס אדום, כאקורד סיום צורם מעט למשחק הנהדר.

צפו בתקציר המשחק

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully