וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סובחי נקנס והורחק לחמישה חודשים

6.6.2012 / 16:23

הבעלים של בני לוד, שישלם 10 אלף ש"ח בגלל התנהגותו בתום המשחק מול הפועל ר"ג אמר: "אבי לוזון דחף צלם ולא עמד לדין"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הבעלים של קבוצת בני לוד, אבו סובחי, נענש היום (רביעי) בקנס של 10 אלף שקלים ואיסור תפקיד רשמי או ייצוגי לחמישה חודשים (כולל הפעלת עונש על תנאי). כמו כן, נאסר עליו להימצא בתחומי המגרש במשך שלושה חודשים מרגע תום הפגרה. כזכור, אבו סובחי הועמד לדין בשל ההתפרעות בתום המשחק האחרון של העונה מול הפועל רמת גן. הבעלים הואשם כי השתולל בחדר ההלבשה, קילל את המאמן היריב פרדי דוד לאחר שבני לוד הפסידה במשחק המכריע על מקום בליגת העל, ואף קילל את מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל אורי שילה.

"מה שבית הדין יחליטו, אקבל. אין לי טענות לבית הדין. מה שהיה במשחק זה היה מעצבים", אמר אבו סובחי לדיינים אלחדיף ושמעוני. "בדקה ה-78 ירדתי מהיציע למגרש. הייתי רשום ורשאי להיות על כר הדשא. באותו יום אמר אורי שילה כי למשחק אין משמעות בגלל החקירה. כל השחקנים שלנו התקשרו לפני המשחק ושאלה אם הם באים להעביר זמן, ואפשר היה לראות את זה במגרש. רבתי עם אורי שילה על זה גם לפני המשחק... התעללו בנו, הרגשנו שלא רוצים שנעלה. הפכו את המוח שלי".

לאחר שהדיין אמר לאבו סובחי כי בתור חבר הנהלת ההתאחדות עליו לשמור על איפוק, הבעלים של בני לוד השתולל: "מה, אבי לוזון לא עשה את זה, לא השתגע אחרי משחק? תביא לפה את אבי לוזון והוא יסביר לך. הוא דחף צלם, פתח עליכם הדיינים ולא עמד לדין - וזה יו"ר ההתאחדות, אז קל ליפול עלי. מהיום שפתחתי פה על בית"ר, כל המדינה נגד בני לוד. על בית"ר אסור לדבר, זו קבוצה של המדינה והממשלה".

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully