וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: לוס אנג'לס עלתה ל-0:3 בגמר גביע סטנלי

הקינגס משייטים אל התואר ההיסטורי לאחר שהותירו את ניו ג'זרי דבילס חסרת אונים ובעזרת 22 עצירות של קוויק ניצחו 0:4

כנראה ששום דבר כבר לא ימנע את זה. לוס אנג'לס קינגס בדרך לאליפות ראשונה בהיסטוריה וסנסציונית במיוחד. אחרי שהעיפו את המדורגות 1, 2 ו-3 בפלייאוף המערב ולא הפסידו אף משחק חוץ במהלך הפלייאוף, הלילה (בין שני לשלישי), הם עשו צעד ענק קראת הזכייה הנכספת, עם ניצחון ביתי 0:4 על ניו ג'רזי דבילס ועלו ליתרון מבטיח של 0:3 בסדרה.

הסטייפלס סנטר, שאיבד בפלייאוף הנוכחי כמעט בבת אחת את שתי קבוצות ה-NBA שמשחקות בו, הלייקרס והקליפרס, היה מלא מפה לפה הלילה, אבל בשליש הראשון העניינים לא נראו טוב מבחינת הקינגס, שסבלו תוך 61 שניות משתי הרחקות לשתי דקות. אלא שגם עם חמישה שחקני שדה מול שלושה בלבד של לוס אנג'לס, ניו ג'רזי פשוט לא הצליחה למצוא את השער של המדורגת 8 ושל ג'ונתן קוויק, ששוב נתן הצגה. דקה שלמה של כל הניסיונות האפשריים הסתיימה איכשהו בלי אף דיסקית ברשת של הקינגס ולאחר מכן כבר היה ברור מי שולטת במשחק.

אלק מרטינז העלה את לוס אנג'לס ליתרון ראשון, 5:40 אל תוך השליש השני ולאחר שהדבילס שוב לא ניצלו שני פאוור פלייס שהיו להם (0 מ-6 לאורך המשחק), אנזה קופיטאר הכפיל את התוצאה, חמש דקות לסיום השליש. בהמשך, זה כבר הפך לתבוסה, כשגיבור המשחק הקודם ג'ף קרטר, הראה לאורחים איך עושים את זה נכון וכבש בפאוור פליי כדי לעלות ל-0:3. ג'סטין וויליאמס השלים את החגיגה עם עוד שער מול שחקן פחות ו-0:4 גדול ללוס אנג'לס בסיום.

קוויק הצטיין בשער עם 22 עצירות ומשחק מושלם ללא ספיגה והקפטן דסטין בראון אמר: "אנחנו כמעט איפה שאנחנו רוצים להיות, אבל עוד לא זכינו בכלום. אנחנו יודעים מה אפשר לעשות. אם נזכה כאן בבית, התסכול של הרבה מאוד אנשים ייעלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully