וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה החליטה: שחקנים של דהאן יוצבו ברשימת ההעברות

4.6.2012 / 7:59

המתיחות בין הצדדים עולה: המועדון נקט בהחלטה חסרת תקדים נגד סוכנו של סארי פלאח, בסביבת הסוכן תקפו: "ההחלטה רק מוסיפה לכוח שלו"

מכבי חיפה קיבלה החלטה חסרת תקדים כשהחליטה להודיע בימים הקרובים לשחקני הקבוצה כי שחקן שייוצג החל מהעונה הקרובה על ידי סוכן השחקנים, דודו דהאן, יוצב באופן מיידי ברשימת ההעברות. ההחלטה הזאת נובעת כתוצאה ממשקעי עבר בין המועדון לסוכן השחקנים, שייצג ומייצג את סארי פלאח, מוחמד גדיר, שלומי אזולאי וחן עזריאל.

גורם במועדון, שביקש להישאר בעילום שם, אמר השבוע: "מדובר בהחלטה שקיבל בימים האחרונים הבעלים יעקב שחר. שחקנים שייוצגו החל מהעונה הבאה על ידי דהאן לא ישחקו פה". מנגד, בסביבתו של דהאן היה מי שאמר כי ההחלטה משרתת דווקא אותו. "ההחלטה הזאת רק מוסיפה לכוח שלו", אמרו, "דהאן לא מתכופף לרצונות של מכבי חיפה, אלא לרצון השחקנים שלו. הם רוצים שיעבדו על פי העקרונות שלהם, וזה לא מקובל עליו".

כבר בעונה שעברה הודיע שחר לנציגיו הבלגים של ליאור רפאלוב כי הוא מבקש להיפגש איתם ללא דהאן, שרשם רווח נאה על העסקה. מנגד, יש לציין שהעסקה הכניסה לקופת המועדון שלושה מיליון יורו. מאז היחסים בין המועדון לסוכן ידעו עליות ובעיקר מורדות. לטענת גורמים הקשורים למועדון, אחד השחקנים אותו ייצג הסוכן בעבר התבקש לעבוד עם פיני זהבי, מה שלא מצא חן בעיני דהאן.

לאחרונה גם התפוצצה פרשת סארי פלאח. במכבי חיפה קראו כי השחקן מועמד לגנט ומאוחר יותר הודיעו כי במידה ואכן סיכם שם הוא יספוג עונש קשה. כעת, לא ברור כיצד יגיבו במכבי חיפה אם יתברר שהשחקן ידרוש לעזוב בכל מחיר.

בכל מקרה, ראוי לציין כי לא ברור האם במכבי חיפה יוכלו ליישם את ההחלטה מסיבות משפטיות ואחרות.

עוד בחיפה: דוידוביץ' מחכה

הבוקר נודע שלפני נסיעתו של ראובן עטר לארגנטינה, ביררה מכבי חיפה לגבי מעמדו של אבירם ברוכיאן, שחקנה של פולוניה ורשה. בחיפה בדקו האם השחקן מוכן להגיע לארץ, אך מאז נותק הקשר בין הצדדים ולא חודש.

השוער ניר דוידוביץ' יוזמן הבוקר לפגישה שתיערך כנראה היום. חיפה עשויה להציע לו קיצוץ מסוים בחוזה ולא ברור האם השוער יסכים לכך. לאחר ההודעה שהוציא המועדון בעניין המגן השמאלי שמואל שיימן שחתם לשנתיים בקבוצה, מתברר כי אתמול פנתה הקבוצה לפיני זהבי וביררה את העלויות הכרוכות בהחתמת קשר ארחנטינוס ג'וניורס, חרמן בוסאלדו, שמועמד יחד עם הקשר האחורי של גודוי קרוס, ניקולס אולמידו.

אגב, ההחתמה של שיימן עדיין לא מבשרת דבר בנוגע לטאלב טואטחה, שחוזר על ידי האנובר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אם המגן יישאר במכבי חיפה, הוא יחתום על חוזה משודרג לחמש שנים. לאחרונה התברר כי סוכן זר הציע את השחקן לשתי קבוצות בבלגיה, גנט וסטנדרד ליאז'. במכבי חיפה טוענים כי לא קיבלו כל הצעה לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully