וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: רוכשי הפועל פ"ת ישקיעו שני מיליון שקל

2.6.2012 / 21:50

לאחר ההתקדמות במו"מ למכירת הקבוצה בידי משפחות דלל, גל חצור ואבי ללוז, הצדדים נערכים לקראת פגישה בין עורכי הדין

רוכשי הפועל פתח תקוה יצטרכו להשקיע בשלב הראשון כשני מיליון שקל, כך עולה מתוך הערכות שבוצעו לאור הפגישה בסוף השבוע, עליה פורסם בוואלה! ספורט, בין המנכ"ל אפי צפריר לבין ארבעת אנשי העסקים ציון דלל, גל חצור, אבי ללוז ומאיר דלל. ההערכה מתבססת על הפקדת ערבות בנקאית בגובה של 750 אלף שקל, ורוב הסכום שנותר אמור לעבור לידי המפרקים במטרה להגיע להסדר עם הנושים. בסופו של ההליך אמור המפרקים להקצות את סכום המכירה לידיהם, על פי הסדר שנקבע על ידי המחוקק.

כעת נערכים הצדדים לפגישה בין עורכי הדין, שהייתה אמורה להתקיים אתמול (שישי) ונדחתה לתחילת השבוע. "ההערכה היא שתוך מספר ימים הקבוצה תירכש", מאמינים במועדון. במידה והקבוצה הזאת לא תיקח לידיה את המועדון, יחזרו המפרקים לאופציית אנשי העסקים אמיר יקותיאל וגולן שטרית. גם פרוספר אזגי התעניין ברכישת הקבוצה, אך התברר כי הוא זקוק לשנת צינון. גם החשדות שעלו במסגרת פרשת אוסי מוואלי, לא תורמים לרצונו לרכוש את הקבוצה.

כזכור, בחודש יוני 2011, לפני שנה בדיוק, נחשף כי מס הכנסה הטיל עיקול על חשבון הקבוצה ומאוחר יותר גם על הכספים שהיא אמורה לקבל מההתאחדות לכדורגל. מינוי המפרקים מנע ממס הכנסה לדרוש את הכסף בשלב הזה, והם ממתינים שהליך מכירת הקבוצה יסתיים. מאז תחילת העונה מנהלים המפרקים, עו"ד ליאור דגן ועמית פינס, חקירה מקיפה באמצעות רואה חשבון, בנוגע להתנהלות הכספית של המועדון. כזכור, החשדות בנוגע להתנהלות הקבוצה שעלו במסגרת חקירת "ויצמן יער", שנחשפו בוואלה! ספורט בחודש מאי 2011, הגיעו למשטרת ישראל וממנה הסתעפה פרשת "הכדור המרכזי", שהולידה גילויים חדשים. מאז ועד היום, טרם הוגשו כתבי אישום.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully