וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: רוסיה גברה 0:3 על איטליה

האזורי הרשימו לפרקים אך ספגו הפסד נוסף בציריך, קרז'אקוב (60) ושירוקוב (75, 88) כבשו לנבחרת המרשימה של אדבוקאט

שבוע לפני פתיחת יורו 2012, הנבחרות המשתתפות בטורניר ממשיכות בהכנות והערב (שישי) שתיים מהן נפגשו למשחק מסקרן בציריך. נבחרת איטליה שעדיין מעכלת את שערוריית מכירת המשחקים בסריה A, הוסיפה לעצמה עוד קצת כאב ראש עם תבוסה 3:0 לנבחרת רוסיה, שצברה קצת ביטחון לפני ההופעה שלה באליפות אירופה.

עבור הסקוואדרה אזורי, שסיימו את מוקדמות היורו ללא הפסד, מדובר בהפסד שלישי ברציפות אחרי שנכנעו 1:0 גם לאורוגוואי ולארצות הברית, ובארץ המגף אין אופטימיות רבה לקראת הטורניר. צ'זארה פראנדלי הציב בחוד את מריו באלוטלי ואנטוניו קסאנו, וראה דקות טובות בחלק הקדמי שלו בעיקר במחצית הראשונה, אבל השער הרוסי לא נפרץ, ובמחצית השנייה האיטלקים נענשו על החורים הלא אופייניים בהגנה שלהם.

מנגד, הנבחרת של דיק אדבוקאט סיימה את שני משחקי ההכנה הקודמים שלה בתיקו (1:1 מול אורוגוואי ו-0:0 מול ליטא), והרימה את המוראל עם ניצחון יוקרתי. אלכסנדר קרז'אקוב שכבש מול אורוגוואי שוב מצא את הרשת בדקה ה-60, וגם רומן שירוקוב שיפר את מאזן הכיבושים שלו עם צמד מאחור בדקות 75 ו-88.

מהלך המשחק

דקה 3 - האיטלקים הגיעו למצב ראשון כשקסאנו איתר את דה רוסי הפנוי בתוך הרחבה, אבל הקשר בעט מחוץ למסגרת.

דקה 7 - פירלו שלח כדור עומק נפלא לבאלוטלי שפרץ לרחבה ובעט חזק למרכז השער, מאלפייב הדף היטב.

דקה 23 - הרוסים סיכנו לראשונה את שערו של בופון כששירוקוב קיבל כדור רוחב נאה מארשבין ובעט מקצה הרחבה מעל המשקוף.

דקה 49 - אחרי שהרוסים היו דומיננטיים יותר בסיום המחצית הראשונה, האיטלקים עלו חדים מההפסקה, ומרקיזיו הרים כדור מדויק לראש של באלוטלי שנגח טוב סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 58 - האזורי המשיכה להתקרב, הפעם עם בעיטה שטוחה של פירלו מחוץ לרחבה שגם היא לא מצאה את המסגרת.

דקה 60 - גול! השער נפל בסופו של דבר ברשת של מורגן דה סאנטיס, שהחליף את בופון במחצית. שירוקוב בישל לקרז'אקוב שהקפיץ לעצמו ושלח טיל מצוין פנימה - 0:1 לרוסיה.

דקה 75 - גול! ההגנה האיטלקית נותרה אובדת עצות במרדף אחרי ארשבין, שמצא את שירוקוב לבד בתיבת החמש, והאחרון לא התקשה לכבוש - 0:2 לרוסיה.

דקה 88 - גול! שירוקוב השלים צמד פרטי והעמיק את ההשפלה האיטלקית כשהמחליף אלכסנדר קוקורין איתר אותו סמוך לשער, ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה - 0:3 לרוסיה.

הרכב איטליה: ג'אנלואיג'י בופון , לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי , פדריקו בלצראטי , כריסטיאן מאג'ו, אנדראה פירלו , דניאלה דה רוסי , ריקרדו מונטוליבו , קלאודיו מרקיזיו , אנטוניו קסאנו, מריו באלוטלי .

הרכב רוסיה: ויאצ'סלב מאלפייב, אלכסיי ברזוצקי , סרגיי איגנשביץ', קיריל נבאבקין , יורי ז'ירקוב, קונסטנטין זיריאנוב , איגור דניסוב , אלן דזגוייב , אנדריי ארשבין , אלכסנדר קרז'אקוב , רומן שירוקוב.

אוסטריה - אוקראינה 2:3

מארחת היורו התחממה במשחק ידידות באינסברוק ושוב הרשימה בהתקפה אך חשפה בעיות בהגנה. ג'ונזוביץ' זלאטקו נתן למקומיים יתרון מוקדם בדקה השישית, אולג גוסב איזן בדקה ה -56, ואחרי שמרקו ארנאוטוביץ' כבש שוב לאוסטרים בדקה ה-62 חיכה גוסב רק שלוש דקות כדי להשלים צמד ולהשוות פעם נוספת, אבל המילה האחרונה הייהת של ארנאוטוביץ' שכבש את שער הניצחון דקה לסיום.

צ'כיה - הונגריה 2:1

הצ'כים , שגברו השבוע על ישראל 1:2, נכנעו במשחק ההכנה האחרון שלה ליורו בפראג, בו שיחקו בהרכב מלא פרט לתומאס רוזיצקי הפצוע. בלאץ דז'ודז'אק כבש בבעיטה חופשית בדקה השישית, מיכל קאדלץ איזן בפנדל בדקה ה-25 אחרי שמילאן בארוש הוכשל ברחבה, אבל בניגוד למהלך המשחק, אדם גיורסקו השתלט על כדור ארוך והכריע את המשחק בדקה ה-88.

למה הפעם פרשת השחיתות לא תצליח להמריץ את איטליה?

פראנדלי הפתיע: "אם יבקשו מאיתנו, נפרוש מהטורניר"

לאתר יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully