וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו סיים את דרכו בפלמנגו

בית המשפט אישר לשחקן להשתחרר מחוזהו לאחר שלא קיבל שכר. מוקדם יותר: הקבוצה השעתה אותו בגלל עבירות משמעת

רונאלדיניו סיים את הקדנציה שלו בפלמנגו. על פי דיווחים בברזיל, בית המשפט אישר לשחקן להשתחרר מחוזהו לאחר שזה לא קיבל שכר במשך ארבעה חודשים. כעת, נציגי השחקן יתבעו את הכסף - לטענת השחקן כ-16 מיליון יורו משכורות, בונוסים וזכויות פרסום שונות - בעוד רונאלדיניו הפך לשחקן חופשי והוא יוכל להצטרף לכל קבוצה שיחפוץ ללא תמורה.

הקשר עוזב את הקבוצה בתום שבוע סוער במהלכו הוחרפה מערכת היחסים בינו לבין המועדון. כזכור, רונאלדיניו ספג שריקות בוז צורמות מהקהל לאחר שטעות שלו הובילה לשער שוויון של אינטרנסיונל ב-3:3 בין הקבוצות ביום שבת. בהמשך, קיבל השחקן אישור לבקר את אימו החולה, אך לא הגיע בזמן לטיסת הקבוצה למשחק אימון.

כתוצאה מכך, החליטה פלמנגו להשעותו. "חשבתי שהוא לא הגיע למשחק האימון בגלל הבעיות עם אמא שלו, אבל הוא אפילו לא עונה לטלפונים", אמר סגן הנשיא פאולו סזאר קוטיניו בשיחה עם אוהדים.

הקשר בן ה-32 חזר לברזיל בינואר 2011 לאחר שסיים את דרכו במילאן. לאחר פתיחה טובה, בחודשים האחרונים הושמעו כלפי השחקן ביקורות קשות על חוסר מקצוענות ונטען כי הוא אינו מרוכז בכדורגל. בעקבות ההידרדרות ביכולתו, ניפה אותו לאחרונה מאמן הנבחרת מאנו מנזס מהסגל.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully