וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' ושאראס יישארו בפנאתינייקוס. סופו יצטרף?

התקשורת ביוון טוענת כי המאמן הנהדר והרכז הוותיק ימשיכו באתונה, על אף קיצוץ בתקציב. הסנטר מעוניין לשוב למולדתו

פנאתינייקוס אמנם תעלה הערב (רביעי) למשחק השלישי בסדרת גמר הפלייאוף היווני, אך מאחורי הקלעים עובד מועדון הפאר מאתונה גם על העונה הבאה. הסוגיה הגדולה ביותר היא כמובן עתידו של ז'ליקו אוברדוביץ' האגדי, אלא שבעוד שבחודשים האחרונים צצו לא מעט שמועות על עזיבתו האפשרית של אחד המאמנים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי, הערב כבר נדמה כאילו אוברדוביץ' קרוב לסכם על הישארותו בשורות אלופת היורוליג של 2011.

התקשורת היוונית מדווחת היום כי כבר אחרי המשחק השלישי בסדרת גמר הפלייאוף מול אולימפיאקוס, אוברדוביץ' נפגש עם הבעלים של המועדון וסיכם על הישארותו לא רק לעונה הבאה, כי אם עד קיץ 2014. התקציב של פנאתינייקוס אמנם יירד מכ-24 מיליון יורו העונה לכ-12-15 מיליון יורו בעונה הבאה, ובכל זאת הישארותו של אוברדוביץ' תסלול גם את הישארותם של משחק משחקני המפתח: דימיטריס דיאמנטידיס, מייק באטיסט, קוסטס קאיימקוגלו ושרונאס יאסיקביצ'יוס. שאראס, כזכור, הוזכר לאחרונה כמועמד לעבור בקיץ הקרוב למכבי תל אביב, והבעלים דייויד פדרמן אפילו הודה כי שיחות מתנהלות בין הצדדים, אך כעת נדמה כאילו הרכז הליטאי הוותיק יישאר באתונה עונה נוספת.

מי שיעזבו את פנאתינייקוס בקיץ הם פאט קאליית'ס, דייויד לוגן, סטיבן סמית' ורומיין סאטו, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת אך ראשי המועדון ככל הנראה יתירו אותו. גם אלכס מאריץ' יעזוב, ככל הנראה למכבי תל אביב.

מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה בסוג של חילופי סנטרים הוא סופוקליס שחורציניאטיס, כך טוענים בתקשורת היוונית. דיווחים גורסים כי הסנטר היווני שלא ימשיך במכבי תל אביב בעונה הבאה מעוניין לשוב ולשחק במולדתו, בעיקר לאחר הולדת בנו לפני מספר חודשים, ויהיה שמח לשתף פעולה עם ז'ליקו אוברדוביץ'. אם הצעד המסקרן אכן ייצא לפועל, יהיה מעניין לראות מה יגידו אוהדי אולימפיאקוס על הרכש החדש של היריבה השנואה.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully