וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר עובר לצ'לסי

כוכבה הבלגי של ליל העדיף את אלופת אירופה על פני הצעות ממנצ'סטר יונייטד וסיטי. סכום העסקה המשוער: 32 מיליון ליש"ט

עונת 2012/13 בכדורגל העולמי עדיין לא קרובה כלל להיפתח, ובכל זאת כבר הערב (שני) קיבלנו את מה שככל הנראה תהיה אחת ההעברות הגדולות של הקיץ: אדן הזאר עובר לצ'לסי. "אני חותם אצל אלופת אירופה", כתב היהלום הגדול של ליל בחשבון הטוויטר שלו, ובכך חיסל את חרושת השמועות שקשרה אותו בחודשים האחרונים למנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד.

"קיבלתי את ההחלטה הסופית בהתבסס על כמה דקות משחק אקבל, ובאיזו עמדה אשחק", הסביר הבלגי בן ה-21. "לא הרבה אנשים יכולים להגיד שהיתה להם בחירה בין שלושה מועדונים כל כך גדולים".

הזאר, אחד הכשרונות הגדולים ביותר באירופה, הגיע לקבוצת הנוער של ליל ב-2005 ולאט לאט התברג בקבוצה הבוגרת. בשנתיים האחרונות הפך הפליימייקר הנפלא לאחד השמות החמים בשוק ההעברות העולמי לאחר שזכה בתואר השחקן המצטיין של הליגה הצרפתית בעונת 2009/10, במהלכה הוביל את ליל לזכיה היסטורית באליפות. גם בעונה החולפת נבחר הזאר לשחקן המצטיין בליגה כשסיפק מספרים מדהימים של 20 שערים ו-15 בישולים.

הבוקר עוד צייץ הזאר בחשבון הטוויטר שלו: "קיבלתי החלטה", ויצר חרושת שמועות ענקית. הקשר הוזכר בעבר כמועמד לעבור בין היתר לריאל מדריד, פריס סן ז'רמן ומספר קבוצות עילית אחרות באירופה, אם כי בחודשים האחרונים היו הבלוז, ארסנל וצמד הקבוצות של העיר מנצ'סטר המועמדות המובילות לקלוט אותו. אך כעת זה כבר גמור - הבלגי הנהדר עובר לאלופת אירופה, אפילו שזו עדיין לא החתימה באופן רשמי מאמן לעונה הבאה. פרטי העסקה עדיין לא ידועים, אך על פי דיווחים צ'לסי תעביר לליל כ-32 מיליון ליש"ט עבור התענוג.

צ'ך וטורס ממשיכים

מי שצפוי לסייע להזאר להתמודד על תארים נוספים הוא פטר צ'ך, שוערה של צ'לסי, שחתם הערב על הארכת חוזה, ויישאר במועדון גם בארבע השנים הקרובות. "אני ממש מאושר להיות חלק מהמועדון הגדול הזה לארבע שנים נוספות. אני מקווה שגם הן יהיו מוצלחות כמו שמונה השנים האחרונות בהן הייתי כאן". כזכור, צ'ך היה אחד מגיבורי הניצחון של צ'לסי מול באיירן מינכן בגמר ליגת האלופות, במיוחד בדו קרב הפנדלים שהכריע את המשחק. בשמונה עונותיו במועדון הוא רשם 369 הופעות, כש-178 מתוכן הסתיימו מבלי שספג שער.

גם פרננדו טורס צפוי להישאר במועדון. החלוץ הספרדי המושמץ נפגש עם הבעלים, רומן אברמוביץ', ויצא מעודד מהשיחה. "שוחחתי עם רומן והוא סומך עליי", אמר טורס הערב. "הביטחון שלו הוא מוחלט וזה מה שאני צריך בכדי להמשיך ולהילחם. הייתי רוצה לשחק יותר עבור הקבוצה בעונה החולפת, אבל אני משער שהכל מסתדר בסוף". טורס מסיים עונה נוראית, במהלכה לא כבש במשך חמישה וחצי חודשים רצופים, אך לשלבים המכריעים הוא דווקא הופיע, כשכבש את השער המכריע ב-2:3 של צ'לסי מול ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully