וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי בלונדון 2012

25.5.2012 / 13:35

המדליסט האולימפי הבטיח את זכייתו בתחרות גביע העולם בהולנד, ולנמרוד משיח לא נותר סיכוי לסיים בין 3 הראשונים

המדליסט האולימפי בגלשני רוח, שחר צוברי, עשה היום (שישי) את הבלתי יאמן וזכה בכרטיס למשחקים האולימפיים בלונדון. צוברי הבטיח את מקומו הראשון בתחרות מסבב גביע העולם במדמבליק שבהולנד, ומקומו בלונדון הובטח אחרי שליריבו נמרוד משיח לא נותר סיכוי לסיים בין שלושת הראשונים בתחרות. במצב הזה, צוברי הצליח לעקוף את משיח בניקוד המצטבר של ארבע תחרויות בהם השניים השתתפו בשנתיים האחרונות. מדליסט הארד האולימפי מבייג'ינג 2008 יוכל כעת לבנות על שחזור של ההישג הגדול שלו מלפני 4 שנים, באתר השייט האולימפי בווימות'.

הבוקר (שישי) נפתח יומה הרביעי של התחרות מסבב גביע העולם במדמבליק שבהולנד. צוברי, שהוביל בביטחה את התחרות, רשם את ניצחונו השישי מתוך תשעה שיוטים. הפעם, השיוט נפתח ברוחות חזקות יותר ובתחילתו משיח נצמד לצוברי כשגם עומר סופר היה בחמישייה המובילה. בחצי השני של השיוט הרוחות נחלשו, וצוברי ניצל את זה כדי לפתור פער ממתחריו, בדרך למקום הראשון בקו הסיום. צוברי הקדים את לואיס בנואה הוג הצרפתי שסיים שני, וגם במקרה הזה היו אלה חדשות רעות עבור נמרוד משיח, שכן הצרפתי מדורג שני בדירוג הכללי ומשיח חייב לתפוס מקום בפודיום במידה וצוברי יסיים במקום הראשון. עומר סופר סיים במקום החמישי וירד למקום השלישי בדירוג הכללי, ונמרוד משיח סיים כאמור את השיוט במקום השישי. בשיוט העשירי צוברי שוב תפס מקום בצמרת מתחילת השיוט ועד סופו, הרוחות שוב נחלשו והיקשו על משיח. צוברי סיים את השיוט במקום השני ומשיח במקום ה-14 בלבד.

במצב שנוצר, שחר צוברי הבטיח את מקומו הראשון מאחר והוא צבר 14 נקודות שליליות, ולעומר סופר הישראלי, שמדורג שני יש 35 נקודות שליליות. גם באופן תאורטי, אף גולש לא יוכל לעקוף את צוברי. נמרוד משיח מדורג שישי עם 70 נקודות שליליות, 31 יותר מלואיס בנואה הוג הצרפתי שמדורג שלישי. היות וההפרש בין משיח למקום השלישי הוא יותר מ-20 נקודות לפני שיוט המדליות, לא נותר לו סיכוי לסיים על הפודיום.

מחר (שבת) בבוקר יתקיים שיוט המדליות במדמבליק שבהולנד, אבל זה כאמור לא ישנה שום דבר עבור צוברי או משיח.

הדירוג בתום 10 שיוטים:

1. שחר צוברי (ישראל) 14 נק'
2. עומר סופר (ישראל) 35 נק'
3. לואיס בנואה הוג (צרפת) 39 נק'
4. מקסים אוברמקו (אוקראינה) 41 נק'
5. פייר לה קוק (צרפת) 44 נק'
6. נמרוד משיח (ישראל) 70 נק'

שייט בוואלה! ספורט

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully