וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ואן בומל: "במקום אריאן רובן הייתי עוזב את באיירן"

ההולנדי הוותיק זעם על שריקות הבוז שהכוכב ספג מהקהל באליאנץ ארנה: "אף אחד במועדון לא תומך בו, אבל הוא חזק"

משחק הידידות החגיגי בין באיירן מינכן לנבחרת הולנד אמש (שלישי) באליאנץ ארנה הפך למפגן של אוהדי באיירן נגד אריאן רובן, שספג קריאות בוז רמות מהקהל בעקבות תצוגת הנפל שלו בגמר ליגת האלופות מול צ'לסי.

"התגובה של האוהדים עיצבנה אותי", אמר המאמן ההולנדי ברט ואן מרוויק. "אני מאוד מאוכזב, וזה מביש שהם מתייחסים ככה לשחקן שלהם". יופ היינקס ניסה לגמד את התקרית ואמר: "היו כמה ביטויים של אכזבה מצד הקהל, אבל מצד שני היו אחרים שהריעו לו. ככה זה בכדורגל, השחקנים מקבלים תגובות שונות בהתאם ליכולת הנוכחית שלהם".

מארק ואן בומל, ששיחק בבאיירן בין 2006 ל-2011, היה תקיף עוד יותר: "כשמסתכלים על מה שרובן השיג בקריירה שלו, זו ממש בושה. הוא הוביל את באיירן לגמר והוא חלק מאוד חשוב בקבוצה, שצריכה להיות שמחה שהוא משחק בה. הקהל של באיירן שהכרתי בעבר היה נאמן לשחקנים שלו, ומעולם לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות כאן".

"אני יודע שהוא בדיוק חתם על הארכת חוזה בשלוש שנים", אמר ואן בומל. "אבל אני במקומו הייתי חושב פעמיים על העתיד שלי במועדון. אני לא יודע מה הוא יעשה, אני אם הייתי הוא הייתי שוקל לעזוב בעקבות התקרית. אף אחד במועדון לא תומך בו, רק אני מתייצב לצידו בתקשורת. אבל הוא מאוד חזק מנטלית, ובכל פעם שמשהו רע קורה לו הוא חוזר בהמשך חזק יותר".

ווסלי סניידר הוסיף: "תגובת האוהדים הייתה מבישה, ומה שיותר מדהים היה שאף אחד בבאיירן לא בא להגן עליו. הם דוחקים אותו מחוץ למועדון, וזה היה ערב מאוד מאכזב. אם זה היה תלוי בי, הוא היה עובר הקיץ לאינטר".

אוהדי באיירן שרקו בוז לרובן במשחק חגיגי מול הולנד

בגרמניה מיהרו להאשים את רובן בהפסד בגמר האלופות

בצ'לסי מגלים כיצד גרמו לרובן להחמיץ את הפנדל

סיכום גמר האלופות: רובן שוב קרס ברגע האמת

האם העונה המוזרה של רובן מטילה ספק בגאוניותו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully